جاباما
۱۱۸۰۹۹۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

روشی برای افزایش سرعت درمان سرطان پوست

بر اساس مطالعه جدیدی که توسط محققان مرکز تحقیقات سرطان در موسسه ملی سرطان ایالات متحده (NCI) انجام شده است، رژیم غذایی غنی از فیبر ممکن است به برخی از افراد تحت درمان ملانوم کمک کند تا با تأثیرگذاری بر میکروبیوم روده به درمان ایمونوتراپی پاسخ دهند.

انتخاب: بر اساس مطالعه جدیدی که توسط محققان مرکز تحقیقات سرطان در موسسه ملی سرطان ایالات متحده (NCI) انجام شده است، رژیم غذایی غنی از فیبر ممکن است به برخی از افراد تحت درمان ملانوم کمک کند تا با تأثیرگذاری بر میکروبیوم روده به درمان ایمونوتراپی پاسخ دهند.

به نقل از هلث نیوز، مؤسسه بهداشت و مرکز سرطان اندرسون دانشگاه تگزاس، نتایج این مطالعه را که هم افراد مبتلا به ملانوم و هم گونه‌های تست حیوانی این بیماری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و نتایج این پژوهش در نشریه Science ظاهر می‌شود.

در میان بیماران مبتلا به سرطان پوست پیشرفته که تحت ایمونوتراپی با مسدودکننده‌های ایمن‌شناختی قرار گرفتند و حداقل ۲۰ گرم فیبر در روز مصرف می‌کردند، ضمن کاهش پیشرفت بیماری، طولانی‌ترین مدت زنده ماندن را داشتند.

در مقابل، به نظر می‌رسد استفاده از مکمل‌های پروبیوتیک تا حدودی اثربخشی رژیم‌های مسدود کننده ایمنی را کاهش می‌دهد. پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که معمولاً به عنوان مکمل برای بهبود سلامت روده مصرف می‌شوند.

دکتر جورجیو ترینچیری، رئیس آزمایشگاه یکپارچه ایمونولوژی سرطان در مرکز تحقیقات سرطان NCI، گفت: «داده‌ها نشان می‌دهند که می‌توان ترکیب میکروبیوتای روده را هدف قرار داد و بر توانایی بیمار برای پاسخ به ایمونوتراپی تأثیر گذاشت.» پژوهشگران این مطالعه معتقدند که مصرف یک رژیم غذایی غنی از فیبر، مانند میوه ها، سبزیجات و حبوبات، می‌تواند توانایی شما را در پاسخ به ایمونوتراپی بهبود بخشد.

ایمونوتراپی با مسدود کننده‌های ایمن ایمن به بازیابی توانایی طبیعی سیستم ایمنی برای شناسایی و کشتن سلول‌های تومور کمک می‌کند. این دارو‌ها در ملانوما دگرگون‌کننده بوده‌اند و عمر برخی از افراد مبتلا به بیماری پیشرفته را بهبود می‌بخشند، با این حال، برای بسیاری از بیماران، مسدود کننده ها، نمی‌توانند رشد تومور‌های بیماران را متوقف کنند. چندین مطالعه نشان داده اند که ترکیب باکتری‌های روده نیز ممکن است بر پاسخ به ایمونوتراپی تأثیر بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج