۱۱۸۱۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبری و پرسپولیس؛ بوی جدایی می‌‌آید

گفته می‌شود اگر او بخشی از دریافتی فصل گذشته را به پرسپولیس برگرداند و قسط آخر عجمان را هم خودش به عهده بگیرد پرسپولیسی‌ها با جدایی‌اش موافقت خواهند کرد

آی اسپورت: گفته می‌شود اگر او بخشی از دریافتی فصل گذشته را به پرسپولیس برگرداند و قسط آخر عجمان را هم خودش به عهده بگیرد پرسپولیسی‌ها با جدایی‌اش موافقت خواهند کرد

در حالی که اردوی تیم پرسپولیس در اردبیل به دهمین روز خود رسیده هنوز خبری از محمدرضا خلعتبری نیست. شنیده‌ها حکایت از این دارند که غیبت این بازیکن باعث ناراحتی شدید علی دایی شده و حتی سرمربی پرسپولیس اعلام کرده اگر خلعت تا روز شنبه به تمرینات سرخپوشان نیاید دیگر روی او حساب نخواهد کرد.

اردوی پرسپولیسی‌ها در اردبیل تا آخر هفته به پایان می‌رسد و تمرینات این تیم از روز شنبه در تهران پیگیری خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها تمرین روز شنبه پرسپولیس در تهران آخرین مهلت خلعتبری است و این بازیکن که در آخرین لحظات از لیست تیم ملی برای جام جهانی خط‌ خورد حالا باید مراقب باشد در پرسپولیس هم به همین سرنوشت دچار نشود.

از سوی دیگر مشکلات موجود در قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان نیز مشکل دیگری است که پرسپولیسی‌ها را برای نگه داشتن این بازیکن به تردید انداخته است. پرسپولیسی‌ها هنوز موفق نشده‌اند قسط آخرشان را به باشگاه اماراتی پرداخت کنند و پرونده بازشده در فیفا هم دردسر دیگری است که پیش پای این تیم قرار گرفته است.

خلعتبری فصل گذشته ۸۵۰ میلیون تومان از پرسپولیس دریافتی داشته و گفته می‌شود اگر او بخشی از دریافتی فصل گذشته را به پرسپولیس برگرداند و قسط آخر عجمان را هم خودش به عهده بگیرد پرسپولیسی‌ها با جدایی‌اش موافقت خواهند کرد.

خلعت که در سپاهان فصل درخشانی را سپری کرده بود در پرسپولیس نتوانست به همان اندازه موفق باشد. شاید اگر او درخشش لیگ دوازدهم را در لیگ سیزدهم هم تکرار می‌کرد حالا پرسپولیسی‌ها یک لحظه هم به جدایی او فکر نمی‌کردند.

هفته پیش، کرانچار اعلام کرده بود اگر خلعتبری آزاد باشد حتما او را در لیست خریدش قرار خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج