جاباما
۱۱۸۱۳۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فرار شیاطین سرخ از شکست با گل تارزان

منچستریونایتد در شب درخشش دوباره دروزه بان اسپانیایی اش مقابل نیوکاسل به تساوی ۱-۱ رسید.

ورزش سه: منچستریونایتد بعد از پیروزی در سه بازی متوالی خود در لیگ برتر امشب در آخرین بازی هفته نوزدهم مقابل نیوکاسل به میدان رفت. این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شروع شد.

فرار شیاطین سرخ از شکست با گل تارزان

منچستر با سه برد متوالی آرام آرام در حال نزدیک شدن به جمع مدعیان بود و قصد داشت با برد به سال جدید وارد شود. در سمت مقابل نیوکاسل هر سه بازی قبلی خود در لیگ جزیره را با شکست پشت سر گذاشته بود و امشب در حضور تماشاگرانش به دنبال پایانی خوش برای سال 2021 بود.

در شبی که کریستیانو رونالدو برای همراهی منچستر راهی مراسم گلوبال ساکر 2021 در امارات نشده بود، یاران این ستاره پرتغالی با یک گل زودهنگام توسط حریف غافلگیر شدند. یاران این ستاره پرتغالی با یک گل زودهنگام توسط حریف غافلگیر شدند. تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود که رشفورد در میانه میدان توپ را لو داد. لانگستاف توپ را خیلی زود به آلن سنت ماکسیمین رساند و این بازیکن در داخل محوطه جریمه بعد از یک حرکت در عرض کوتاه، با شوتی دیدنی دروازه دخیا را باز کرد.

بعد از این گل منچستر برای جبران جلو کشید اما در همین حین نیوکاسل هم فرصت هایی برای رسیدن به گل دوم داشت. با این وجود هیچ توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم با دو حمله خطرناک از سوی دو تیم شروع شد که دوباراوکا و دخیا با دو واکنش دیدنی دروازه های خود را بسته نگه داشتند. منچستر که با حضور کاوانی در حمله قدرتمندتر شده بود همچنان با ضدحملات حملات خطرناک حریف دست و پنجه نرم می کرد اما دخیا درون دروازه با واکنش های خوب خود، مانعی بزرگ مقابل موقعیت های خطرناک حریف بود. او تا دقیقه 65 سه بار دروازه منچستر را در پی اشتباهات مرگبار مدافعان نجات داد.

بعد از مقاومت تحسین برانگیز دخیا، منچستر بالاخره گل تساوی را در دقیقه 70 به ثمر رساند. کاوانی طی دو شوت که اولی در دهانه دروازه بلوکه شد و دومی را بلافاصله روانه دروازه کرد، موفق شد قفل دروازه حریف را بشکند.

آخرین دقایق بازی به جذاب ترین شکل ممکن دنبال شد و نیوکاسل طی یک حمله همه جانبه در دقیقه 88 می رفت بازی را به سود خود به پایان برساند اما تیر دروازه و سوپر سیو دیگری از دخیا این اجازه را به میزبان نداد تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

منچستریونایتد که با توجه به شرایط بازی قطعا از نتیجه مساوی خوشحال است، با تک امتیاز بازی امشب 28 امتیازی شد تا فرصت صعود در جدول را از دست داده و سال 2021 را با رتبه هفتم به پایان برساند. نیوکاسل هم 11 امتیازی شد تا با یک امتیاز بیشتر از نوریچ 10 قعر جدولی، سال را با رتبه دوم از آخر به پایان برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج