۱۱۸۱۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد صریح سرمربی یونایتد از میزان دوندگی تیمش

رالف رانگنیک پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد و نیوکاسل در سنت جیمزز پارک، به انتقاد از اراده بازیکنانش پرداخت.

طرفداری: رالف رانگنیک پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد و نیوکاسل در سنت جیمزز پارک، به انتقاد از اراده بازیکنانش پرداخت.

انتقاد صریح سرمربی یونایتد از میزان دوندگی تیمش

به نقل از BBC، نیوکاسل در دقایق زیادی از این مسابقه، دومین تیم برتر زمین بود و نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند. پاس های اشتباه مکرر، ناتوانی در باز پس گیری سریع توپ و اجازه دادن به حریف در خلق موقعیت، از جمله نکات منفی بازی شیاطین سرخ بودند.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ، در مصاحبه پس از بازی گفت:

*عملکرد تیم اصلا باب میل من نبود. امروز به جز دقایق کمی، کنترل بازی را در دست نداشتیم. در نیمه اول به مشکل خوردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم ولی همه چیز به انرژی، توان جسمانی و تصاحب کردن توپ های دوم بر می گردد. در تمامی این موارد، در بهترین سطح ظاهر نشدیم. نکته مثبت این است که بعد از عقب افتادن، یک امتیاز گرفتیم ولی عملکرد تیم باید بهتر شود.

*باید برای نبردهای مستقیم آماده بود و در آن ها برنده شد ولی اغلب این اتفاق نمی افتاد. وقتی صاحب توپ بودیم، بیش از حد آن را لو می دادیم و حتی در صحنه گل هم همین طور بود. این کار را سخت می کند.

*امروز دیگر زبان بدن ایراد نداشت، بلکه بحث قوای جسمانی تیم مطرح بود. در اینجا اگر به دنبال موفقیت هستید، باید فیزیکی بازی کنید و چنین چیزی را در بخش زیادی از بازی شاهد نبودیم. بزرگ ترین مشکل ما اشتباهاتی بود که مرتکب شدیم. حتی زمانی که گل تساوی بخش را زدیم، واقعا کنترل کار را در دست نداشتیم و تصمیمات درستی نمی گرفتیم.

*ما یک گل عقب بودیم و نیاز داشتیم که دست به خطر بزنیم. در برخی صحنه ها مثل توپی که گل شد خوب بودیم و در حضور ادینسون (کاوانی) یک مهاجم خطرناک دیگر در ترکیب تیم دیده می شد. امروز مسئله بر سر سیستم تیم نبود، بلکه به پر تلاش بودن ما بر می گشت.

*هنوز باید قدم هایی برداشت. امروز قدم رو به جلویی نبود. باید میزان اشتباهات غیر ضروری و هدیه دادن توپ به حریفان را کم کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. حالا بازی هایی فیزیکی مقابل برنلی و وولورهمپتون در انتظارمان است. سه روز دیگر، بازی بعدی از راه می رسد. می توانیم بهتر کار کنیم ولی این یک باید است. نباید دنبال بهانه باشیم. باید بهتر عمل کنیم و فیزیکی تر ظاهر شویم. من از عملکرد تیم در زمان در اختیار داشتن توپ و هنگام ارسال پاس راضی نبودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج