۱۱۸۱۴
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

پدر و پسر،قرباني انتقام كور

زن نقابدار هفت تيركش در اسلامشهر!!

ز مدتي قبل با يكي از پسران «حبيب» اختلاف داشتم به همين خاطر تصميم به قتلش گرفتم. شب حادثه نيز با در دست داشتن اسلحه براي كشتن او به خانه‌شان رفتم.

ایران: عامل قتل پدر و پسري كه با شليك‌هاي شبانه از پا درآمده بودند يك زن نقابدار هفت تيركش بود.

ساعت ۲۳ و ۳۰ دقيقه شنبه ۲۳ مهر اهالي محله‌اي در اسلامشهر با شنيدن صداي شليك چند گلوله سراسيمه از خانه‌ها بيرون آمده و فرد نقابداري را ديدند كه سراسيمه از خانه‌اي بيرون دويد و در تاريكي هوا گريخت. با اعلام موضوع به پليس، تيمي از مأموران، خود را به محل تيراندازي در ساختمان سه طبقه رساندند. آنها پس از ورود با جسد حبيب - صاحبخانه ۵۸ ساله - روبه‌رو شدند كه با شليك گلوله از پا درآمده بود. حسين، پسر ۲۲ ساله‌اش نيز مجروح شده بود كه بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت.

پس از حضور تيم جنايي و بازپرس ويژه قتل اسلامشهر در محل جنايت، تجسس براي افشاي راز تيراندازي مرگبار آغاز شد. نخستين بررسي‌ها نشان داد هدف اصلي عامل جنايت،‌ يكي از پسران «حبيب» بوده كه ضارب به دنبال ناكامي در قتل مرد جوان و هنگام فرار پدر و برادر او را هدف هشت گلوله قرار داده بود.در حالي كه تحقيقات جنايي ادامه داشت، از بيمارستان خبر رسيد، «حسين» نيز بر اثر شدت خونريزي جان باخته است.

با انتقال اجساد به پزشكي قانوني تجسس‌هاي گسترده براي افشاي راز جنايت ادامه يافت. مأموران در نخستين فرضيه احتمالي قتل با انگيزه انتقام‌جويي را مطرح كردند. بررسي‌هاي اين شاخه نشان داد پسر مرد صاحبخانه كه از توطئه مرگبار جان سالم به در برده با يكي از بستگان همسرش اختلاف داشته است. با كشف اين سرنخ مأموران نخستين مظنون جنايت را دستگير كردند. اما مرد جوان منكر هر گونه اطلاع از ماجرا شد و گفت مدتي است با همسرش اختلاف دارد به همين خاطر جدا از هم زندگي مي‌كنند.

وي همچنين گفت: «همسرم اختلاف شديد با خانواده قربانيان داشت و چند بار نيز آنها را تهديد كرده بود. حالا هم احتمال مي‌دهم او دست به جنايت زده باشد.»

به دنبال اين اعتراف‌ها دستگيري زن ۴۰ ساله در دستور كار پليس قرار گرفت اما خيلي زود مشخص شد متهم به قتل به محل نامعلومي گريخته است. سرانجام كارآگاهان با رديابي‌هاي ويژه تخصصي مخفيگاه وي را شناسايي و او را روز پنجشنبه ۲۸ مهر در يك قرار صوري در شهرك راه‌آهن تهران - غرب تهران - دستگير كردند.

ناهيد - ۴۰ ساله - در نخستين بازجويي‌ها منكر قتل شد اما در ادامه پس از مشاهده دلايل و مستندات علمي - تخصصي پليس چاره‌اي جز اعتراف نديد و گفت: از مدتي قبل با يكي از پسران «حبيب» اختلاف داشتم به همين خاطر تصميم به قتلش گرفتم. شب حادثه نيز با در دست داشتن اسلحه براي كشتن او به خانه‌شان رفتم. البته براي اينكه شناسايي نشوم نقاب زده و لباس مردانه پوشيده بودم. اما هر چه در زدم جوابم را نداد چرا كه مي‌دانست براي كشتنش آمده‌ام. با بلند شدن صداي فريادم ساكنان ساختمان متوجه ماجرا شدند كه تصميم به فرار گرفتم. اما همان موقع پدر و برادر مرد مورد نظرم در مسيرم قرار گرفتند كه مجبور به شليك شدم.

به گفته سرهنگ گلزاري - فرمانده انتظامي اسلامشهر - در بازرسي خانه زن جنايتكار اسلحه و نقابي كه شب حادثه از آن استفاده كرده بود كشف شد. در حال حاضر نيز تحقيقات تخصصي مأموران براي رفع ابهام‌هاي اين جنايت و افشاي انگيزه اصلي عامل قتل پدر و پسر از ناهيد و همسرش ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

زن نقابدار هفت تيركش در اسلامشهر!!




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج