۱۱۸۱۶۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منصوریان: بازیکنان ما ناراحت هستند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک درباره دوازدهمین دیدار تیمش در لیگ برتر، صحبت کرد.

فوتبالی: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک درباره دوازدهمین دیدار تیمش در لیگ برتر، صحبت کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکی از بحران‌زده تیم‌های چند سال اخیر لیگ برتر فوتبال کشور است که با وجود انبوهی از مشکلات مالی و زیرساختی، هر ساله به سختی در کشور تیم‌داری می‌کند که این مشکلات، در فصل جاری نیز به اوج خود رسیده است.

در حالی که شاگردان منصوریان فردا در هفته دوازدهم در آبادان از حریف اراکی خود پذیرایی خواهند کرد، این باشگاه پس از گذشت ۱۲ هفته هنوز نتوانسته به اعضای تیم پرداختی داشته باشد.

نفتی‌های آبادان عصر چهارشنبه در حالی به مصاف شاگردان خطیبی خواهند رفت که در هفته گذشته خبرهایی مبنی بر اعتصاب و تهدید به فسخ قرارداد از سوی برخی از بازیکنان این تیم به گوش رسیده است.

در مقابل آلومینیوم اراک که فصل گذشته را با مربیگری منصوریان به پایان رسانده است، پایاپای مدعیان به آبادان آمده است در کورس باقی بماند.

بر همین اساس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از این دیدار در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

علیرضا منصوریان اظهار کرد: فردا عیار بسیاد خوبی برای تیم ما خواهد بود و بازیکنان ما بعد از بازی فولاد به یک بازی جدید دعوت می‌شوند، فردا بازی آسانی برای ما نخواهد بود چون جایگاه متفاوتی میان دو تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: به خاطر اتفاقاتی که در دو سه هفته اخیر برای تیم ما رخ داد شرایط خوبی در جدول نداریم اما سعی داریم خودمان را سریع به فرم ایده‌آل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به حواشی روزهای اخیر این تیم، تصریح کرد: بحث اعتصاب نبود، بازیکنان ناراحت هستند، چون زمانی که ما آمدیم گفتند تا هفته چهارم و پنجم تزریق مالی خواهید شد اما اکنون هفته دوازدهم است و با احتساب یک بازی حذفی ۱۳ هفته بازی کرده‌ایم ولی هیچ دریافتی نداشتیم، نه تنها شارژ مالی نشدیم بلکه مشکلات ما به علاوه دیر شروع کردن فصل دو چندان شد. دو جلسه آخر بازیکنان قصد تمرین داشتند و من دغدغه آنها را می‌فهمم و همین خاطر از بزرگترهای تیم تشکر می کنم فوتبال ورزشی است که منبع درآمد چند خانوار است، ما خودمان به صورت عادی جزو تیم‌های آخر هزینه در لیگ برتر لیگ برتر ماه هستیم که کمترین هزینه را داشتیم، بازیکنان ما به خاطر مشکلات مالی عصبی بودن و قصر تمرین رفتن به خاطر همین نوع تمرینات آنها را عوض کردیم که با مشکل مصدومیت مواجه نشوند.

وی افزود: هر دفعه به ما پیغام می‌دهند که قصد کمک به تیم را دارند اما هیچ خبری نمی‌شود، مسئولان وزارت نفت امشب مهمان ما هستند و قرار است که نشستی با ما داشته باشند اگر تصمیم و عزمی برای کمک به باشگاه باشد، در آبادان اینکار به راحتی صورت می گیرد، ولی بهترین شیوه آن هم این بود که مبلغ ۳۰ میلیارد باید به صورت قرض به ما داده می‌شد اما شورای تامین زیربار امضای این موضوع نرفت که متاسفانه این کار انجام نشد.

منصوریان ادامه داد: تیم آلومینیوم سخت ببازی است چرا که فقط و دو گل خورده دارد و بیرون از خانه بسته بازی میکند، ما گل های فراوانی را از دست دادیم ولی به همان مقدار موقعیت ایجاد کردیم، با تمرکز کافی و روش بازی که داریم و در بازی با فولاد انجام دادیم، در این بازی انجام میدهیم و من فکر می‌کنم که میتوانیم ۳ امتیاز را در آبادان ذخیره کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: در آبادان با هر تیمی بازی کنیم برای ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم، در خارج از آبادان نیز یک مقدار زیرک‌تر حریف را ارزیابی می‌کنیم، درکل تیم متفاوت تری نسبت به بازی با فولاد فردا خواهید دید ۲۱ ساعت دیگر و در زمان بازی ترکیب تیم را خواهید دید و پنج تعویض خیلی خوب هم داریم، جایگاه نفت این نیست و امیدوارم به مرور به جلو برویم و به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید کمک کنند و هر فردی می فکر می‌کند که توانمندی دارد باید پا پیش بگذارد، من می دانم که در اسفندماه اتفاقاتی خواهد افتاد اما امروز حاضر شدند که به ما ۳۰ میلیارد تزریق شود اما شورای تامین باید با در نظر گرفتن شرایط باشگاه و خاستگاه مردم در خصوص تامین این مبلغ دلسوزی لازم را نسبت به هواداران داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج