۱۱۸۱۸۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش پلیس به باند مسلح در زابل با یک تن مخدر

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف بیش از یک تن موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی زابل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌احمد علی گودرزی‌ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور رسیدند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی زابل در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و موفق شدند، محموله موادمخدر را توقیف کنند.

سردار گودرزی در ادامه تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزداران، با رها کردن محموله موادمخدر متواری و مرزبانان موفق شدند، در بازرسی از محل ۴ قبضه سلاح جنگی، ۳ تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه، به همراه یک تن و ۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل: ۶۹۹ کیلوگرم مرفین، ۲۶۷ کیلوگرم هروئین، ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۰ کیلوگرم شیره تریاک و ۶۴ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج