۱۱۸۱۹۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: هوشمندانه بازی کردیم و بردیم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش روی یک همکاری و کار ترکیبی توانست به گل برسد و برنده بازی شود.

ورزش سه: سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش روی یک همکاری و کار ترکیبی توانست به گل برسد و برنده بازی شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل سپاهان در اتاق کنفرانس خبری ورزشگاه امام خمینی اراک حضور یافت و در حالی که ازدحام نفرات در اتاق محقر به چشم می‌آمد، در ابتدای صحبت‌هایش گفت: از همه هوادارانمان در اراک تشکر می‌کنم که با شور و اشتیاق زیادی ما را همراهی کردند و از آنها ممنونیم. برد خیلی ارزشمندی بود و توانستیم به امتیاز مهمی در لیگ برتر برسیم و خداراشکر با تلاش بچه‌ها و انرژی زیادی که از هواداران گرفتیم، سه امتیاز را به دست بیاوریم. بازی راحتی نبود و شروع بازی تحت تاثیر زمین ناهموار اینجا (اراک) بود و دو سه موقعیت به حریف دادیم اما رفته رفته روند کارمان خیلی بهتر شد و توانستیم توپ را به جریان بیاندازیم و باهم بیشتر همکاری کنیم و بیشتر پاس بدهیم و روی همین همکاری و کار ترکیبی توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و ضد حمله زدیم و بازی هوشمندانه ای را ارائه کردیم. تمرکز زیادی داشتند در این بازی و از جان مایه گذاشتند تا این بازی را ببرند. از تک تک آنها همه ما و هواداران تشکر می‌کنیم به خاطر این غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، درود می‌فرستیم و امیدواریم در نهایت این روند را ادامه دهیم. کار امسال سخت‌تر از فصول گذشته است و امیدواریم دل هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیروزی خارج از خانه مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی یک مسابقه فنی بود به خاطر اینکه بازیکنان دو تیم بازیکنان فنی هستند و حیف بود که این بازی روی چمن و ورزشگاه خوب و مجهز برگزار نشد. این بازی ورزشگاه مناسبی برای میزبانی از این بازی نبود و بازی کردن روی این زمین می‌رود در اتفاقات و ایستگاهی و سطح کیفی بازی پایین می‌آورد. اما بعضا مجبوریم تن به رای‌هایی بدهیم که واقعا عجیب و غریب است و درست است بازی را بردیم اما این رای برای فوتبال ما عجیب و غریب بود و درست نبود. دو تیم ورزشگاه مجهز دارند و باید از میزبانی استفاده کنند اما... این رای به نفع سایر تیمهاست و بازهم می‌گویم رای که داده می‌شود باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

یحیی راجع به تیم سپاهان عنوان کرد: در حیطه و اختیارات من نیست که درباره تیمی صحبت کنم چون آنها تیم قابل احترامی برای ما هستند و به عنوان یک رقیب برای ما قابل احترام هستند و این هیجانات فوتبال است که گاهی اوقات اتفاقاتی مثل درگیری در فوتبال رخ می‌دهد اما به هر حال این طبیعت فوتبال و این ورزش است. من برای تک تک اعضای تیم سپاهان و هوادارانشان احترام زیادی قائلم و در ادامه برایشان آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج