۱۱۸۳۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سابیا: با تمام توان به نیجریه حمله می‌کنیم

سرمربی تیم ملی آرژانتین عنوان کرد که تیمش برابر نیچریه بازی هجومی را به نمایش خواهد گذاشت.

ایسنا: سرمربی تیم ملی آرژانتین عنوان کرد که تیمش برابر نیچریه بازی هجومی را به نمایش خواهد گذاشت.

آرژانتین که صعودش را به دور دوم جام جهانی قطعی کرده است امشب در سومین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف نیجریه می‌رود.

آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین پیش از دیدار خود برابر نیجریه گفت: در بازی فردا نیز با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کنیم. تا کنون دو بازی در جام جهانی برگزار کردیم و نقاط ضعف و قوتی هم داشته‌ایم که قطعا تلاش می‌کنیم که نقاط ضعف خود را مرتفع سازیم و بازی به بازی بهتر شویم. من کاری به انتقادهایی که از تیمم می‌شود ندارم. تنها تمرکزم این است که بتوانیم بازی‌هایمان را در جام جهانی ادامه دهیم. بازیکنانم در هر تمرین صددرصد توان خود را نشان می‌دهند و در بازی با نیجریه نیز با تمام توان خود بازی و به حریف حمله خواهیم کرد.

سابیا ادامه داد: من ۱۱ بازیکن آماده در تیم آرژانتین دارم اما باید بگویم که تغییر خاصی نسبت به بازی قبل نخواهم داشت. اگر هم بخواهم چنین تغییری بدهم همه بازیکنانم آماده هستند.

سرمربی آرژانتین درباره بازی با نیجریه گفت: نیجریه تیم سریعی است که در عین حال قدرتی هم هست و باید مراقب آن‌ها باشیم. آن‌ها در حمله بسیار سریع هستند و به صورت تیمی کار می‌کنند. برای شکست دادن نیجریه باید باعث شویم که آن‌ها توپ را در اختیار نداشته باشند. من فکر می‌کنم بازی با نیجریه کاملا متفاوت با بازی با ایران باشد چرا که نیجریه تیم سرعتی است و بازی هجومی را در دستور کار قرار خواهد داد.

سابیا درباره لیونل مسی گفت: قطعا حضور بازیکن بزرگی مثل لیونل مسی شرایط ما را بهتر می‌کند اما تیم ما فقط به مسی وابسته نیست و تمام بازیکنان ما تلاش‌شان را می‌کنند تا برای تیم مفید باشند.

سابیا در پایان درباره مدعیان جام بیستم نیز گفت: نمی‌توان از الان درباره مدعیان صحبت کرد. آلمان برای مثال در بازی اول بسیار قدرتمند ظاهر شد و موفق شد با ۴ گل پرتغال را شکست دهد اما در بازی دوم برابر تیم فیزیکی غنا کم آورد و به تساوی ۲ بر ۲ رسید. کوچک‌ترین اشتباهی در جام جهانی باعث می‌شود که تیم‌ها چه مدعی و چه غیر مدعی از جام حذف شوند بنابراین تیمی موفق است که کمترین اشتباه را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج