۱۱۸۳۶۵۷
۵۱۲۲
۵۱۲۲
پ

کاشت مو بدون جراحی و هزینه آن

کاشت مو بدون جراحی یکی از بهترین روش‌های درمان ریزش مو است که با درد و خونریزی کمتری همراه است. بهترین متخصص کاشت مو بدون جراحی کیست؟ هزینه این روش از کاشت مو چقدر است؟

برترین‌ها: کاشت مو بدون جراحی یکی از رایج‌ترین روش هایست که امروزه جهت ترمیم موی خود از آن استفاده می‌کنند. ریزش مو، یکی از مشکلات مهمی است که منشا آن می‌تواند عوامل مختلفی باشد. بسیاری از این مشکلات به صورت ارثی و برخی نیز ریشه در مشکلات عصبی، اختلالات تیروئیدی، مشکلات هورمونی یا کمبود ویتامین دارد. شاید بسیاری از شما به فکر یافتن منشا مشکل ریزش مو هستید، اما حتی با درمان کردن نیز دیگر نمی‌توانید موهایتان را به حالت قبلی و عادی خود بازگردانید. یا به نوعی می‌توان گفت که مو‌های از دست رفته شما هرگز قابل جبران نخواهد بود.

کاشت مو بدون جراحی و هزینه آن

در چنین مواردی افراد اقدام به کاشت مو می‌کنند. اما آیا هر روشی می‌تواند تضمین کیفیت و رشد موهایتان باشد؟ آیا به دنبال کاشت مو بدون جراحی یا جراحی هستید؟ یا می‌دانید روش‌های بدون جراحی چقدر بصرفه‌تر بوده و مزایای بسیاری نیز دارد؟ در ادامه درباره روش بدون جراحی و مزایا و مراحل آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

کاشت مو بدون جراحی

کاشت مو بدون جراحی، یک روش کاملا جدید و کم خطر است که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. این روش، به روش درمانی بدون درد نیز معروف است و حتی با هزینه کمتر و کیفیت بهتر انجام می‌شود. اگرچه عمل زیبایی کاشت مو یک روشی مناسب و کارساز از نظر بسیاری افراد باشد؛ اما انتخاب یک روش مناسب نیز باید در اولویت کار شما قرار بگیرد؛ بنابراین اگر شما به عنوان کسی که برای تقویت موهایتان مدت هاست که است که تحت درمان هستید و با مصرف دارو‌های تقویتی مختلف همچنان از مشکل کم پشتی و ریزش مو رنج می‌برید، کاشت مو بدون جراحی بهترین راهکار شما خواهد بود. قطعا تمامی کسانی هم که اقدام به کاشت مو می‌کنند، به دنبال نتایج مثبتی هستند که پس از کاشت حاصل می‌گردد. پس بهتر نیست قبل از آنکه اقدام به کاشت کنید، ابتدا مناسب‌ترین روش را انتخاب نمایید؟

کاشت مو بدون جراحی و هزینه آن

روش کاشت مو بدون جراحی بهترین انتخاب شما خواهد بود؛ زیرا در این روش با حداقل درد و خون ریزی و حتی هزینه کاشت مو را زیر نظر متخصصین خبره انجام می‌دهید. داشتن مو‌هایی پر پشت و زیبا قطعا بر زیبایتان افزوده و اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد. اما در هر روشی شما نیاز به حوصله و زمان کافی برای مشاهده نتایج مثبت دارید.

حتی با وجود اینکه این روش بدو جراحی، موثرترین و بهترین روش کاشت مو است نیز نتایج مثبت رویش مو با آن به ماه‌ها بعد از انجام پروسه کاشت مو به طول می‌انجامد. معمولا نیز در سه هفته اول، شاهد بهبود زخم‌ها و رشد مو‌های تازه کاشته شده خواهید بود. اما پس از گذراندن این سه هفته قطعا مو‌های کاشته شده ناگهانی دچار زیرش می‌شوند. این مرحله شوک ریزشی نام دارد که نشان دهنده روند بهبودی موهایتان است. پس از مدتی نیز موهایتان به مرور رشد کرده و می‌توانید شاهد تاثیر روش کاشت مو بدون جراحی باشید.

مراحل کاشت مو بدون جراحی

همانگونه که اشاره شد، کاشت مو همان پیوند مو است که به عنوان موثرترین روش درمان طاسی و ریزش مو شناخته می‌شود. در میان روش‌های درمانی کاشت مو بدون جراحی به دلیل مزیت‌های فراوان، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولیکول‌ها یا همان سازنده‌های مو را از برخی نقاط بدن برداشته و در ناحیه‌ای که دچار ریزش و طاسی شده می‌کارند. این مو‌های پیوند زده دقیقا مشابه مو‌های سرتان بوده و رشد می‌کنند. اما شاید برای شما هم جای سوال باشد و بخواهید با مراحل مختلف کاشت مو بدون جراحی آشنا شوید:

مرحله اول کاشت مو بدون جراحی

در قدم اول گرافت مو توسط دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری جداسازی می‌شود. البته این کار بر اساس اقداماتی صورت می‌گیرد که بی حس کردن سر جزو یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. پس پزشک به کمک دارو‌های بی حسی سرتان را بی حس کرده تا در حین انجام کار شما دردی را حس نکنید. در نتیجه بانک مو از قبل بررسی شده را توسط دستگاه ایمپلنتر مینیاتوری سوارخ‌­‌هایی به قطر ۰.۶ تا ۰.۹ میلیمتر ایجاد می­ کنند. پس گرافت مو از سر جدا شده و هیچگونه خونریزی به دلیل کوچک بودن قطر گرافت‌ها نخواهد بود.

مرحله دوم کاشت مو بدون جراحی

اکنون باید فولیکول­‌های جدا شده توسط پزشک به خوبی بررسی شود و بهترین آن‌ها را انتخاب کنند.

کاشت مو بدون جراحی و هزینه آن

مرحله سوم کاشت مو بدون جراحی

در مرحله آخر نیز پس از انجام بررسی‌های لازم، فولیکول­‌های مو سالم و آماده را در سر قرار می­ دهند. برای این کار هم می‌توان از ابزار دستی و هم رباط‌ها استفاده نمود که بستگی به تشخیص پزشک دارد.

انواع روش‌های کاشت مو بدون جراحی

بی شک هر کسی جذابیت ظاهری خود را وابسته به شرایطی می‌داند؛ اما مو جزو قسمتی از بدن است که در زیبایی تاثیر بالایی دارد. بسیاری از افرادی که از مشکل طاسی و ریزش مو رنج می‌برند قطعا اعتماد به نفس آن‌ها نیز به مرور زمان کاسته می‌شود. پس کاشت مو بهترین روش درمانی برای ترمیم مو‌های آن‌ها خواهد بود به شرطی که روش درستی انتخاب نمایند. اما کاشت مو بدون جراحی یک روش فوق العاده عالی و پرطرفداری می‌باشد که جزو انتخاب‌های اکثر کاربران خاص است. این روش درمانی خود به روش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که شامل:

کاشت مو به روش SUT

روش SUT یکی از بی نظیرترین روش‌های کاشت مو بدون جراحی است. این روش تقریبا مشابه روش FIT بوده، اما با این تفاوت که در آن به جای استفاده از انبرک، به منظور استخراج فولیکول‌ها از دستگاهی به نام SAFER استفاده خواهند کرد. این دستگاه به مکنده یا ساکشن مجهز بوده و سرعت کار بالاتری دارد و حتی احتمال آسیب دیدن فولیکول‌ها در این روش نیز کمتر خواهد بود.

کاشت مو بدون جراحی و هزینه آن

کاشت مو به روش BHT

این روش BHT نیز یکی از دیگر روش‌های رایج بدون جراحی است که در آن از مو‌های بدن جهت کاشت مو استفاده می‌کنند. از این روش بیشتر برای افرادی با بانک موی ضعیف استفاده می‌شود.

کاشت مو به روش Micro FIT یا MFIT

روش Micro FIT نیز در این میان جزو جدیدترین و البته موثرترین روش‌های کاشت مو بدون جراحی است. در این روش کیفیت و نتیجه رشد مو‌ها بهتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج