۱۱۸۳۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور ۹۳

داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۳ تا ساعت ۲۴ امروز برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فرصت دارند.

خبرگزاری فارس: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه و برگ راهنمای آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان برای دریافت کارت تا امروز چهارشنبه ۴ تیر ماه فرصت دارند.

تمام داوطلبان متقاضی برای پرینت کارت باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی و کدملی یک نسخه پرینت از برگ راهنما تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آموزشی متقاضی شدند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در گروه آزمایشی اصلی برای پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم یا گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم نیز اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات کاربری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود لازم است با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار از روز سه‌شنبه ۳ تیر ماه تا روز چهارشنبه ۴ تیر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به باجه رفع ‌نقص حوزه ذیربط مراجعه کند.

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنها در اطلاعیه درج شده است.

شایان ذکر است، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه پنجم تیر ماه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ششم تیرماه ۳ و گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح شنبه هفتم تیرماه در ۳۶۴ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می‌شود و به همراه داشتن پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار در زمان آزمون الزامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج