۱۱۸۳۸۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نجات ۸۰ مسافر گرفتار در برف خراسان رضوی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار گفت:همزمان با بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته تا صبح امروز، ماموران راهداری به ۸۰ مسافر گرفتار در برف جاده‌های این شهرستان در محدوده گردنه بید و برغمد جاده سبزوار- جوین، گردنه البلاغ مسیر سبزوار - بردسکن و گردنه طبس امدادرسانی کردند.

ایسنا: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار گفت:همزمان با بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته تا صبح امروز، ماموران راهداری به ۸۰ مسافر گرفتار در برف جاده‌های این شهرستان در محدوده گردنه بید و برغمد جاده سبزوار- جوین، گردنه البلاغ مسیر سبزوار - بردسکن و گردنه طبس امدادرسانی کردند.

حسن عابدی پور روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران در ۲۵ خودرو در این جاده ها گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد: عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی در جاده‌های اصلی شهرستان سبزوار به وسیله راهداران انجام شده و هم اکنون رفت و آمد در آنها در جریان است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: در چارچوب اجرای "طرح زمستانه" پنج گروه راهداری در مسیر جاده‌های شهرستانهای سبزوار، داورزن و ششتمد مستقر شده اند.

عابدی‌پور افزود: گروه های راهداری در قالب پنج اکیپ در طول ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده های ارتباطی غرب خراسان رضوی به زائران و مسافران در طول ماههای زمستان خدمات ارائه می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج