جاباما
۱۱۸۴۲۲۱
۱۰ نظر
۵۰۹۵
۱۰ نظر
۵۰۹۵
پ

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

رونی مارا نقش آدری هپبورن ستاره افسانه ای سینما را در فیلم زندگینامه ای این هنرپیشه محصول کمپانی اپل بازی می کند.

برترین‌ها : رونی مارا در نقش آدری هپبورن در پروژه زندگینامه این هنرپیشه به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی می‌کند. طرفداران سینما رونی مارا را با فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» می‌شناسند. این فیلم رونی را مشهور و محبوب کرد.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

رونی متولد ۱۸ آپریل بدفورد نیویورک ۱۹۸۵ و یکی از چهار فرزند خانواده‌ای کاملا ورزشی است که تقریبا از ۴ نسل گذشته صاحب، مالک و مدیر یکی از تیم‌های فوتبال مشهور نیویورک بوده و هست.. والدین او از ایرلند می‌آیند؛ اجداد او از اشراف هستند و به خانواده یک کنت تعلق دارند.اولین کسی که در خانواده او به صورت حرفه‌ای به بازی در سینما و تلویزیون روی آورد خواهر بزرگتر رونی «کیت مارا» بود که در سال ۱۹۹۷ با بازی در سریال Law and order وارد تلویزیون شد و رفته رفته جای خود را در سینما هم محکم‌تر کرد.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

رونی مارا در رشته روابط بین الملل و روان شناسی تحصیل کرد. در این زمان خواهرش کیت یک بازیگر بود و رونی را نیز به فعالیت در این عرصه تشویق کرد. رونی در مدرسه تئاتر بازی نکرده بود، زیرا از صحنه می‌ترسید و این کار را دشوار می‌دانست. زمانی که رونی برای اولین بار بر روی صحنه ظاهر شد، در یک اجرای آماتور نقش ژولیت را برعهده گرفت که چشم هایش را باز کرد. او آنقدر از این کار لذت برد.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

رونی مارا کار خود را با یک نقش کم اهمیت در یک تریلر ویدیویی ترسناک به نام «افسانه‌های شهری: ماری خونخوار» که خواهر بزرگتر او در واقع یکی از نقش اصلی آن را برعهده داشت آغاز کرد.رونی مارا‌ها هم مانند خواهرش کار در تلویزیون را با همان سریال Low and order آغاز کرد. البته کیت مارا در سال ۹۷ و رونی درسال.۲۰۰۶ در این سریال بازی کرده‌اند. او در چند سریال تلویزیونی دیگر هم به عنوان بازیگر مهمان نقش آفرینی داشته است.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

در سال ۲۰۰۹ در فیلم «تانرهال» در کنار امی سداریس و تام اورت اسکات یکی از نقش‌های اصلی را برعهده داشت. این اولین بار بود که نام او به عنوان رونی مارا ظاهر می‌شد، زیرا درخواست کرده بود نام پاتریشیا را بردارند. او در این سال حضور نسبتا پررنگی را درسینما داشت و در جشنواره ساندنس درخشید و جزو ۲۵ چهره برتر تازه وارد فیلم‌های مستقل انتخاب شد.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

در سال ۲۰۱۰ و با بازی در فیلم ترسناک بازسازی شده «کابوس در خیابان الم» در نقش نانسی به شهرت رسید. نقش مهم دیگر او در تاریخ سینما «شبکه اجتماعی» بود که نقش دختر مارک زوکربرگ را ایفا کرد، کسی که الهام بخش خلق محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بود. گرچه او نقش فرعی را برعهده داشت، اما کارگردان فیلم، دیوید فینچر، تو را به خاطر سپرد و در فیلم بعدی اش از او دعوت کرد که تصمیم درستی بود.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

در سال ۲۰۱۱ و پس از اکران فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» به شهرت جهانی رسید. دو سال قبل یک پروژه سوئدی با همین عنوان تولید شده بود. موفقیت نسخه اروپایی کتاب استیگ لارسون به خلق نسخه آمریکایی آن منجر شد. گویا بازیگران موفقی، چون اسکارلت جوهانسون، جنیفر لارنس و ناتالی پورتمن برای این نقش تست دادند و سرانجام رونی مارا قبول شد. او نقش یک هکر با خالکوبی و پیرسینگ را ایفا کرد که در ماجرا‌های پیچیده شرکت می‌کرد.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

رونی مارا برای درک بهتر از شرایط کارکترش در تمام طول مدت فیلمبرداری رژیم غذایی و بهداشتی بسیار نامناسبی داشته است. همچنین این نکته لازم به ذکر است تمام سوراخ‌های ایجاد شده بر بدن خانم رونی مارا کاملا واقعی هستند و به هیچ وجه آرایش یا گریم نبوده اند. این فیلم باعث شد رونی مارا در قسمت بهترین بازیگر زن نامزد اسکار و گلدن گلوب شود.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

در سال ۲۰۱۳ رونی مارا سه پروژه دیگر دریافت کرد. در فیلم «هیچ‌کدامشان بی‌گناه نیستند» کنار کیسی افلک حضور یافت. در فیلم «عوارض جانبی» در کنار جود لاو نقش آفرینی کرد و نقش یک زن روانی را ایفا کرد که همسر خودش را به قتل رساند. اما این فیلم «او /Her» درکنار همسر آینده‌اش خواکین فینکس بود که به برترین اثر سال تبدیل شد.

در سال ۲۰۱۵ مارا با بازی در فیلم «کارول» و نقش ترز بلیوت، جایگاه خود را به عنوان یک ستاره هالیوودی تثبیت کرد. این فیلم دومین نامزدی در اسکار، جوایز بفتا و گلدن گلوب را به ارمغان آورد و رونی هم جایزه فستیوال فیلم کن، آکادمی سینمای استرالیا و جوایز هنر تلویزیون را از آن خود نمود.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

رونی مارا یکی از مطرح‌ترین بازیگران جوانی است که وقت وسرمایه قابل توجهی را صرف امور خیریه می‌کند.او در سال ۲۰۰۶ در حالی که ۲۰ سال بیشتر نداشت، به عنوان داوطلب، به یکی از بزرگترین زاغه نشین‌های آفریقا به نام کیبرا در کنیا سفر کرد. از آن موقع بود که بطور گسترده ورسمی به خدمت گروه‌ها و کمپ‌های امور خیریه، کمک رسانی به قحطی زدگان، مبارزه با ایدز و مالاریا و فراهم کردن سایر امور رفاهی و همچنین خدمات درمانی و آموزشی در آمد و چندی بعد هم موسسه «صورت‌های کیبرا» را تاسیس کرد تا ازاین طریق برای یک میلیون جمعیت آواره در کیبرا کمک جمع آوری کند.اما بازی او در نقش آدری هپبورن که یکی از بازیگران افسانه‌ای سینمای جهان است با واکنش تماشاگران ایرانی همراه شد.

این دختر وارث زیباترین زن دنیا شد

کاربری با نام ایوان نوشت: رونی مارا رو دوست دارم حتی شاید بیشتر از ادری، ولی اون چهره مورد نیاز رو نداره زیادی افسردس

دیگری نوشت: رونی مارا نشه خوب کی بشه؟ نکنه آنا ماریا دسانتس بشه؟

کاربر دیگر نوشت: غم انتخاب رونی مارا برای نقش ادری هپبورن رو فقط می‌تونست حضور بانو کیت بلانشت در پروژه بعدی پدروآلمودوار بشوره و ببره.

پریسا نوشت: رونی مارا رو دوست دارم، هنرپیشه خوبی هم هست، اما نه اونقدر که از انتخابش برای ایفای نقش ادری هپبورن خوشحال باشم. داریم از هپبورن حرف می‌زنیم آخه

آدری هپبورن در آثار کلاسیکی مانند «سابرینا»، «بانوی زیبای من»، «معما»، «تعطیلات رومی» و «تا تاریکی بمان» بازی کرد او همبنطور توانست چهار جایزه گرمی، امی، تونی و اسکار را به دست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا شبیه مادرش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا دخترش نیست ثانیا همون هیپورن زیباترین زن جهان نبود

    • میتی از مشد

      جذابیت یک عنصر درونیست که با گریم درست نمیشود چهره سرد و بی روح رونی مارا به هیچ وجه نمی تواند جایگزین ادری شود

    • بدون نام

      واقعا شادابی و زیبایی ادری رو نداره انگار عمدا میخوان چهره افسرده ازش به نمایش بذارن

    • بدون نام

      چه انتخاب افتضاحي

    • بدون نام

      کی تشخیص میده زیباترین زن دنیا کیه؟

    • مهسا

      زیبا و دوست داشتنی فقط مینا پاییزان چقدررررر من این بشر رو دوست دارم هموطن خودممممم

    • بدون نام

      ما این جا با باید مرضیه دستجردی یا فریده شجاعی زن پور حیدری را ببینیم. ای دنیا چکار کردی بامت

    • ............

      این نقش رو باید میدادن به هانیه توسلی چون قیافه اش خیلی به ادری نزدیکتره

    • بدون نام

      اصلا زیبا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج