جاباما
۱۱۸۴۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

افزایش محبوبیت اسمارت فونها

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

بازار تلفن همراه در آغاز نخستین ماه فصل تابستان، داغ است و خریداران گوشی موبایل، به دنبال جدیدترین مدلهای اسمارت فونهای وارداتی به کشور هستند.

خبرگزاری مهر: تمایل کاربران ایرانی به خرید گوشی های هوشمند روز به روز بیشتر می شود و این گوشی ها که اغلب قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند با رونق خوبی در فروش مواجه شده اند.

هم اکنون در بازار، برندهای سامسونگ، اپل، سونی، ال جی و هوواوی و اچ تی سی مورد تقاضای کاربران ایرانی قرار گرفته و پرفروش ترین های بازار نیز از مدلهای اسمارت فون این برندها هستند.

Z۱ و اولترا Z پرفروش ترین های سونی

در یک هفته اخیر دو مدل Z۱ و اولترا Z سونی از جمله گوشی های پرفروش این برند در بازار بودند؛ فروشندگان موبایل قیمت این دو مدل گوشی را به ترتیب یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرده اند.

مدل Z۱ یک سیم کارته و دارای ۱۷۰ گرم وزن و مقاوم در برابر آب ، مقاوم در برابر ضربه و مناسب برای عکاسی است که از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۰۰ Chipset Quad-Core Krait ۴۰۰ CPU و صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Triluminos بهره می برد.

این گوشی ۵ اینچ و دارای سیستم عامل Android ۴.۳ Jelly Bean است و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی آن توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

مدل اولترا Z سونی نیز ۲۱۲ گرم وزن دارد مقاوم در برابر آب است.

پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۰۰ Chipset Quad-Core Krait ۴۰۰ CPU و صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Triluminos از جمله امکانات این گوشی ۶.۴ اینچی است.

همچنین اولترا Z سونی دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل Android ۴.۲ Jelly Bean است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

تازه وارد سامسونگ در جمع پرفروش ها

مدل گلکسی S۵ کمپانی سونی که به تازگی وارد بازار ایران شده است در لیست پرفروش ترین های بازار قرار دارد.

کاربران ایرانی تمایل زیادی به خرید این مدل که یک سیم کارته با وزن ۱۴۵ گرم و مقاوم در برابر آب است دارند.

این تازه وارد سامسونگ یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد و دارای پردازنده Exynos ۵ Octa ۵۴۲۲ Chipset Quad-Core Cortex-A۱۵ and Quad-Core Cortex-A۷ ، صفحه نمایش ۵.۱ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که از سیستم عامل Android ۴.۴ KitKat پشتیبانی می کند.

در بازار پرفروش های سامسونگ همچنان مدل گلکسی S۴ مشتریان خود را دارد.

این گوشی بیش از یک سال است که در جمع پرفروش ترین گوشی های بازار قرار دارد و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

آیفون نقره ای خوب می فروشد

در بازار پرفروش های موبایل، برند اپل نیز پرمتقاضی است و جدیدترین مدلهای این برند، دیگر مورد تقاضای قشر خاصی از مردم نیست و مشاهده می شود که از اقشار مختلف مردم، خواهان خرید این گوشی هستند.

هم اکنون مدل آیفون ۵S با رنگ نقره ای و حافظه ۱۶ گیگابایتی پرفروش است که این مدل ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی در رنگهای مشکی، طلایی و نقره ای نیز با استقبال خوبی روبرو است که ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

آیفون ۵S دارای وزن ۱۱۲ گرم، پردازنده Apple A۷ & M۷ Motion Chipset ۶۴bit Architecture CPU و صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) است که صفحه نمایش ۴ اینچی و دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد و سیستم عامل آن Apple iOS ۷ است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

برند چینی خوش اقبال و پرفروش

برند چینی هوواوی در بازار موبایل ایران همچنان متقاضی دارد و مدل اسند P۶ این برند پرفروش است.

این مدل که ۹۷۰ هزار تومان قیمت داده می شود یک سیم کارته و دارای ۱۲۰ گرم وزن است و از پردازنده Huawei K۳V۲ Chipset Quad-Core CPU بهره می برد؛ این گوشی دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS Plus LCD و سایز صفحه نمایش ۴.۷ اینچ است.

دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل و سیستم عامل آن نیز Android ۴.۲ Jelly Bean است.

در بازار گوشی های هوواوی، مدل G۶ نیز که یک میلیون قیمت داده می شود خوب می فروشد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

جی ۲ LG در جمع پرفروشها

مدل G۲ از کمپانی کره ای ال جی با یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی یکی از پرفروش های بازار است. این گوشی دارای دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل با OIS و دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسل، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر مبنای اندروید Jelly Bean ۴.۲.۲ است.

قابلیت Answer Me، قابلیت Plug & Pop، قابلیت Text Link، قابلیت QuickRemote، قابلیت Slide Aside، قابلیت Guest Mode از جمله قابلیتهای G۲ ال جی است که از امکانات و مشخصاتی چون پردازنده ۲.۲۶ گیگاهرتز دوهسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ ۸۰۰ بهره می برد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

M۸ و Desire ۶۰۰ اچ تی سی در رقابت با هم

مدل اچ تی سی ام ۸ که دارای بدنه فلزی، صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۲K ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، اندروید کیت کت، دوربین آلترا پیکسل و توانایی تصویر برداری ۳ بعدی با اسکنر اثر انگشت است در بازار موبایل، پرفروش است.

این گوشی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در همین حال مدل Desire ۶۰۰ Dual Sim کمپانی تایوانی HTC حدود یک میلیون تومان قیمت داده می شود و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، در بازار خوب می فروشد؛ این گوشی دارای دارای یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی و پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A۵ است.

این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط ۸ گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آغاز تابستان

مدل Desire ۶۰۰ از شبکه ۳G پشتیبانی می‌ کند و دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلمبرداری کند؛ دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین ۱.۶ مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری است.

نسخه ۴.۱ از سیستم عامل آندروئید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر کرده است؛ بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی17ساله

      سونی z1 نخرید اشغاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج