۱۱۸۴۷۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

کمتر خانمی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه‌ای به دنیای زیورآلات نداشته باشد. این علاقه هم از آن دوست‌داشتن‌های ذاتی است که کم و زیاد می‌شود اما چون و چرا بر نمی‌دارد. اتفاقا سن و سال هم نمی‌شناسد.

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟
مجله زندگی ایده آل : کمتر خانمی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه‌ای به دنیای زیورآلات نداشته باشد. این علاقه هم از آن دوست‌داشتن‌های ذاتی است که کم و زیاد می‌شود اما چون و چرا بر نمی‌دارد. اتفاقا سن و سال هم نمی‌شناسد. یک دختر خانم نوجوان همانقدر از هدیه گرفتن دستبند مورد علاقه‌اش ذوق زده می‌شود که یک خانم پا به سن گذاشته از هدیه گرفتن یک گل سینه کلاسیک! کمی که فکر کنید، می‌بینید این همه دلیل برای خرید زیورآلات به عنوان هدیه کم كه نیست هیچ کاملا قانع‌کننده هم هست. اما برای آنکه در دنیای پر زرق و برق زیورآلات گم نشوید ما برای شما پیشنهادهایی ویژه‌ داریم.

ویژه آقایان

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

این دستبند چرمی و نمونه‌های مشابه آن بهترین انتخابند برای پسر جوان یا برادر کم سن و سال شما که اتفاقا چیزی به روز تولدش باقی نمانده! فقط کافی است خیال‌تان از بابت علاقه آنها به دستبندهای چرمی آن هم از انواعی که مثل نمونه پیشنهادی ما ترکیبی از چرم و فلزند، راحت باشد.

من برندم!

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

اگر خیال دارید برای دوست‌ نزدیک‌تان که برندباز است و اتفاقا با زیورآلات هم میانه خوبی دارد، هدیه بخرید، خودتان را به دردسر نیندازید. بهترین انتخاب برای شما زیورآلاتی است که مثل گوشواره‌های پیشنهادی ما برند بودن‌شان را فریاد می‌زنند! حتی برای آنکه تیرتان درست به هدف بخورد، می‌توانید روی زیورآلاتی با نشانی از برند مورد علاقه دوست‌تان فوکوس کنید.

کمی تا قسمتی تجملاتی

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟
اگر دوست‌تان کمی تجملاتی است می‌توانید مطمئن باشید که عاشق جواهرات است. پس راه را کوتاه کنید و به جای زیورآلات مدرن یک راست بروید سراغ جواهراتی که مثل نمونه پیشنهادی ما سنگ را هم در خودشان جا داده‌اند. البته چه بهتر که سنگ مورد علاقه او را هم بشناسید آن وقت است که می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.
فانتزی پسند!

فانتزي پسند!

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

برای دوست‌داشتن این گردنبند باید با طراحی‌های فانتزی کنار بیایید. پس اگر خیال دارید این گردنبند را به دوستی هدیه بدهید باید حتما از بابت فانتزی بودن روحیاتش اطمینان داشته باشید، آن وقت می‌توانید با خیال راحت دست به خرید بزنید.

ظریف و دوست‌داشتنی

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

اگر قرار است برای کسی هدیه بخرید که چندان اهل زیورآلات نیست باید کمی با احتیاط جلو بروید، بهتر است برای اینکه خیال‌تان از بابت خریدی که می‌کنید راحت باشد سراغ زیورآلات ظریف بروید و کمی هم سلیقه به خرج دهید مثلا به انگشتری مثل همین مدل پیشنهادی ما فکر کنید!

برای ساعت‌بازها

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

فرقی نمی‌کند مخاطب هدیه‌ای که می‌خرید خواهرتان باشد، مادرتان یا حتی دوست‌تان، فقط کافی است بدانید او ساعت‌باز است تا وقت هدیه خریدن برای او که رسید دست‌تان را بگذارید روی یک آویز ساعت درست مثل مدل پیشنهادی ما که اتفاقا زمان زیادی هم از ورودشان به دنیای زیورآلات و همه‌گیر شدن‌شان نمی‌گذرد.

برای دخترخانم‌های نوجوان

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

اگر قرار است برای دختر نوجوان‌تان هدیه بخرید یک راست بروید سراغ رنگ‌های نئون یا همان فسفری‌های خودمان. این روزها این سبک زیورآلات بدجوری توجه دختران نوجوان را جلب کرده. شما هم سختگیری را کنار بگذارید و با خرید دستبند یا النگوهایی به اصطلاح نئونی دختران را خوشحال کنید.

مدرنیته!

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

اگر قرار است برای دوستی با روحیات مدرن هدیه بخرید باید عینک سختگیری را از روی چشمان‌تان بردارید و بروید سراغ نمونه‌های هرچه عجیب و غریب‌تر! سعی کنید دنبال طرح‌هایی بگردید که تا به حال به چشم که هیچ به چشم دوست عاشق مدرنیته‌تان هم نخورده. درست مثل همین انگشترهای پیشنهادی ما!

برای مادربزرگم

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

گل‌سینه‌ها برخلاف این روزها که کمتر کسی سراغ‌شان می‌رود روزگاری اتفاقا نه چندان دور بسیار پر طرفدار بودند! یک حساب سرانگشتی هم نشان می‌دهد که مادربزرگ‌های ما همان خانم‌های جوان دیروزی و ازطرفداران پر و پا قرص این گل‌سینه هستند! بد نیست گاهی مادربزرگ‌های‌تان را با خرید یک گل‌سینه کوچک خوشحال کنید.

به چشم می‌آید

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

خواهرتان همیشه دوست ‌دارد به چشم بیاید؛ پس وقت هدیه خریدن برای او دور زیورآلات ظریف خط بکشید. در این شرایط شما می‌توانید به دستبندی مشابه نمونه پیشنهادی ما که روی مچ درست و حسابی خودش را نشان می‌دهد، فکر کنید. رنگ طلایی آن هم تضمینی است برای آنکه هدیه انتخابی‌تان به قدر کفایت به چشم بیاید.

برای مادرم

به چه کسانی، چه زیورآلاتی هدیه بدهیم؟

اگر مادرتان با گوشواره‌های آویز میانه‌ای ندارد گوشواره‌های چسبانی مثل نمونه پیشنهادی ما بهترین انتخاب برای آنها هستند. البته قبل از خرید بهتر است از علاقه مادرتان به زیورآلات درشت و پر زرق و برق مطمئن شوید. وزن گوشواره را هم دست‌کم نگیرید؛ گوشواره‌‌های سنگین هرقدر هم که زیبا باشند، نمی‌توانند انتخاب مناسبی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج