۱۱۸۵۵۹۵
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

ساعت جذاب و هوشمند لویی ویتون

ساعت جدید لویی ویتون، یک ساعت دیجیتال لوکس می‌باشد که از ترکیب مد و فناوری ساخته شده است و بر روی سیستم عامل اختصاصی Louis Vuitton اجرا می‌شود.

فرارو: شرکت لویی ویتون، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. اخیرا این شرکت با ترکیب مد و فناوری ساعت هوشمند جدیدی به بازار عرضه کرده است.

این ساعت هوشمند، Tambour Horizon Light Up نام دارد که از تراشه Wear ۴۱۰۰ استفاده می‌کند. با توجه به لوکس بودن Tambour Horizon Light Up، این محصول در حال حاضر در فضای مد و فناوری قرار گرفته است.

ساعت جذاب و هوشمند لویی ویتون

ساعت جدید لویی ویتون، یک ساعت دیجیتال لوکس، با قیمت ۳۰۰۰ دلار می‌باشد. این ساعت هوشمند نسل سوم، دارای یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی دایره‌ای شکل است که با شیشه یاقوت کبود وحلقه شماره مونوگرام طراحی شده است و بر روی سیستم عامل اختصاصی Louis Vuitton اجرا می‌شود.

ساعت جذاب و هوشمند لویی ویتون

لویی ویتون اکنون به لیست رو به رشد شرکت‌هایی مانند موتورولا، وان پلاس و هوآوی که پیوسته در حال توسعه سیستم عامل‌های انحصاری خود می‌باشند، پیوسته است. این محصول از فروشگاه Google Play پشتیبانی نرم افزاری نخواهد داشت. با این حال، کاربران می‌توانند از پلتفرم چینی Alipay برای استفاده از برنامه‌های اندرویدی و IOS استفاده نمایند.

ساعت جذاب و هوشمند لویی ویتون

ساعت هوشمند Tambour Horizon Light Up، در تاریخ ۱۴ ژانویه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید دریافت می‌کند که سبب برخی بهبود‌ها در عملکرد آن خواهد شد. این ساعت هوشمند دارای چندین ویژگی است که آن را به یک کالای محبوب در بین محصولات پوشیدنی هوشمند تبدیل می‌کند. با این حال، در مقایسه با مدل‌های پیشرفته فعلی، از نظر عملکردی محدود است. همچنین به نظر می‌رسد که Tambour Horizon Light Up بخش مد‌های گران‌قیمت و پرخرج بازار را هدف قرار داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج