۱۱۸۵۶۶۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهاجم بارسا؛ رقیب جدید آزمون

سردار آزمون حالا یک رقیب جدید و البته نامدار برای پیوستن به یوونتوس دارد و شاید حضورش در این باشگاه با پیچیدگی‌هایی همراه شود.

فرهیختگان: سردار آزمون حالا یک رقیب جدید و البته نامدار برای پیوستن به یوونتوس دارد و شاید حضورش در این باشگاه با پیچیدگی‌هایی همراه شود. آزمون این روزها مورد توجه چند تیم مختلف ازجمله لیون فرانسه است اما در روزهای اخیر وقتی خبر تمایل یووه برای خرید او مطرح شد، بیش از همیشه بحث جدایی‌اش از زنیت جدی شد.

این تیم ایتالیایی پس از مصدومیت شدید فدریکو کیه‌زا، یکی از ستاره‌های تاثیرگذارش خیلی زود وارد بازار نقل‌وانتقالات شد تا جای خالی او را با یک بازیکن جدید پر کند. رسانه‌های ایتالیایی معتقدند سردار آزمون می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد؛ چراکه هم می‌توان او را با قیمتی پایین خرید و هم اینکه در لیگ روسیه و همچنین لیگ قهرمانان تجربه بازی و گلزنی دارد و یکی از ستاره‌های چندسال اخیر زنیت محسوب می‌شود.

سایت اسپورتز روسیه درباره جابه‌جایی‌های محتمل در نیم‌فصل نوشت: «خبر اسکای‌اسپورتز ایتالیا مبنی‌بر تمایل این تیم برای خرید سردار آزمون یکی از اتفاقات مهم این روزهای نقل‌وانتقالات بوده است. اگرچه گفته می‌شود یوونتوس این مهاجم ایرانی را به‌عنوان گزینه اصلی خود برای تقویت خط حمله‌اش مدنظر دارد اما تا دیروز هنوز هیچ‌مذاکره‌ای بین دو باشگاه انجام نشده بود، از طرف دیگر با توجه به اینکه باشگاه زنیت در این روزها دغدغه مالی و مشکلات اقتصادی ندارد، به همین دلیل اصراری به فروش مهاجم ایرانی خود ندارد و تصمیم گرفته او را تا پایان فصل حفظ کند.

این اتفاق باعث می‌شود با توجه به اینکه قرارداد او در انتهای فصل به‌پایان می‌رسد، این بازیکن به‌عنوان یار آزاد از این تیم جدا شود اما ظاهرا این اتفاق مشکلی برای تیم روسی ایجاد نمی‌کند و آنها از این بابت نگرانی چندانی ندارند. از طرف دیگر با توجه به اینکه یووه ظاهرا در پیشنهاد خود برای خرید آزمون جدی است، گفته می‌شود اگر زنیت بتواند در ژانویه جانشین مناسبی را برای او پیدا کند، احتمالا با جدایی این بازیکن موافقت خواهد کرد. به‌تازگی البته گزینه جدیدی هم برای خط حمله یوونتوس مطرح ‌شده که می‌تواند رقیبی جدی برای آزمون باشد. ظاهرا بیانکونری مشغول بررسی شرایط به خدمت گرفتن ممفیس دپای، مهاجم هلندی بارسلونا هم هست و شاید او را با انتقالی قرضی به‌خدمت بگیرد.»

دپای که در ابتدای فصل به‌عنوان بازیکن آزاد از لیون راهی نوکمپ شد در این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته اما از زمان حضور ژاوی روی نیمکت بارسا کمتر مورد استفاده قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد این مربی جوان اعتقاد چندانی به او ندارد. در این شرایط حتی پیشنهاد معاوضه او با آلوارو موراتا، مهاجم یووه هم مطرح‌ شده و شاید این تیم ایتالیایی علاوه‌بر دپای همچنان به‌دنبال آزمون هم باشد.

آزمون را برای لیورپول بخرید

از طرف دیگر یکی از سایت‌های هواداری باشگاه لیورپول هم به مدیران این باشگاه پیشنهاد کرده درصورتی‌که دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی این تیم بخواهد از این باشگاه جدا شود، آزمون می‌تواند جانشینی مناسب برای او باشد اما در چنین شرایطی و با توجه به اینکه قرمزها در خط حمله خود بازیکنانی چون دیه‌گو ژوتا و روبرتو فرمینو را در اختیار دارند بعید است آزمون فرصت چندانی برای بازی در این تیم انگلیسی پیدا کند. این سایت انگلیسی در مطلب خود نوشته است: «دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول احتمالا تا پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و یورگن کلوپ درتلاش است جانشینی مناسب برای او پیدا کند.

اوریگی بازیکنی است که بارها به کمک تیمش آمده و توانایی‌هایش به‌عنوان یک مهاجم گلزن و خطرناک در محوطه جریمه رقبا بارها برتری قرمزها را رقم زده است. اگر لیورپول او را نداشت مسلما خلأ مهمی را در لیست خود حس می‌کرد اما این بازیکن بلژیکی که کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی را داشته در بیشتر دیدارهایی که به بازی رفته، توانسته برای تیمش مفید باشد. درصورت ترک آنفیلد از سوی او، سردار آزمون می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای تقویت خط حمله تیم باشد؛ بازیکنی که پیش از این چندین‌بار به باشگاه لیورپول لینک شده و بحث خریدش مطرح بوده است.

در شرایط کنونی خرید او می‌تواند کاملا به سود تیم باشد؛ چراکه قرارداد این بازیکن در انتهای فصل به پایان می‌رسد و لیورپول می‌تواند او را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرد. درنتیجه قرار نیست پولی بابت خرید این مهاجم ایرانی پرداخت شود که این می‌تواند راه‌حلی خوبی برای پر کردن جای خالی اوریگی با کمترین هزینه باشد. آزمون که به مسی فوتبال ایران معروف است، نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ نامش به‌عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله لیورپول که در آن زمان هدایتش را برندان راجرز برعهده داشت، مطرح شد. دوسال بعد و در ژانویه ۲۰۱۷ هم گفته می‌شد یورگن کلوپ شرایط این مهاجم ایرانی را زیرنظر دارد اما درنهایت هیچ‌گاه با او قرارداد امضا نشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      الان نزدیک ب 3سال همش این حرفا هست این هیچ تیمی نمیخرش خواهشا اسمشو دیگه نیارین آنقدر خسته شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج