۱۱۸۵۸۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزیر به حذف استقلال و پرسپولیس اعتراف کرد

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر در خصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به اظهار نظر پرداخت

برنا: وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر در خصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به اظهار نظر پرداخت

حمید سجادی در این باره گفت:"در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامه ای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به AFC جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است. با توجه به اقداماتی که انجام شده اگر این رای به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیئت مدیره و مدیرعاملان قوی ای که سرخابی‌ها دارند بازهم شاهد موفقیت سرخابی ها در آسیا خواهیم بود."

سجادی افزود: "امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم و رای صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکرد این دو تیم بایستی با شور و نشاط بیشتر و منسجم تر و هدفمندتر فعالیت کنند. با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی سپری نشده است، فعلا این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه ریزی است."

بنابراین باتوجه به اذعان وزیر ورزش در خصوص شکایت به دادگاه عالی ورزش، رسما پرونده حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال جاری بسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج