۱۱۸۶۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«خندوانه» ویژه رمضان می‌آید

بینندگان «خندوانه» در ایام رمضان شاهد پیوستن رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، سیامک انصاری و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان نفرات ثابت گروه خواهند بود.

خبرگزاری مهر: بینندگان «خندوانه» در ایام رمضان شاهد پیوستن رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، سیامک انصاری و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان نفرات ثابت گروه خواهند بود.

رامبد جوان در آستانه‌ پخش شانزدهمین قسمت برنامه «خندوانه» در شبکه نسیم، با اشاره به بازخورد مناسب این برنامه در نگاه مردمی از تدارک برنامه ویژه برای شب‌های رمضان خبر داد.

به گفته وی، دست‌اندراکاران تهیه مجموعه تلویزیونی «خندوانه» بخش‌های متنوعی را در ساعات پایانی شب‌های رمضان برای مخاطبان تدارک دیده‌اند.

«خندوانه» ویژه رمضان می‌آید

کارگردان این مجموعه که در ۷۰ قسمت و هر شب رأس ساعت ۲۳ از طریق شبکه نسیم در حال پخش است از دریافت افزون بر ۱۵۰ هزار پیام کوتاه از ابتدای پخش خندوانه به عنوان پشتگرمی مناسبی برای تمامی دست اندرکاران این مجموعه یاد کرد.

جوان همچنین گفت: بینندگان خندوانه در ایام رمضان شاهد پیوستن رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، سیامک انصاری و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان نفرات ثابت گروه خواهند بود.

وی افزود: برای بالا بردن سطح کیفی برنامه، تشکیل تیم ایده پرداز با حضور افراد صاحب نظر در این رشته از ابتدا در دستور کار ما قرار داشته است و این تیم با تعامل مستمر با نظرات مردمی و ارایه ایده های کارشناسانه در ایجاد برنامه ای با استانداردهای لازم مصمم است.

کارگردان مجموعه تلویزیونی خندوانه اشاره کرد: ما در ابتدای مسیر تولید این نوع مجموعه‌ها هستیم و ارتقای سطح کیفی برنامه از بزرگترین دغدغه‌های تمامی عوامل تهیه این مجموعه است.

وی در خصوص ترکیب میهمانان برنامه گفت : ما از ابتدا برای دعوت از افراد شاخص در تمامی بخشهای جامعه برنامه ریزی کرده بودیم و می خواهیم این واقعیت را به مردم گوشزد کنیم که رسیدن به درجات بالا و کسب موفیت در هر رشته ای منوط داشتن اخلاق خوب و شوخ طبعی خاصی است که البته درجه و جنس آن به تعداد انسانهای روی کره زمین متفاوت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج