جاباما
۱۱۸۶۴۲۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۱۰.۲۶‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در این سال خطری در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. روحیه‌ای حساس دارید و رفتار ناپسند دیگران را به دل می‌گیرید. در سالی که با تولدتان آغاز شده، این روحیه را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسان‌ جایزالخطاست. در اسفند امسال مشکلی پیش روی شما قرار می‌‌گیرد. این مشکل در نگاه اول بزرگ و حل ناشدنی به نظر می‌رسد. با این حال مشکلی نیست که توان حل آن را نداشته باشید. برای حل این مشکل آستین بالا بزنید و مطمئن باشید از عهده حل این مشکل بر می‌آیید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، فرصتی فراهم می‌شود تا نگاه خود به زندگی را تغییر دهید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و دنیا را با رویکرد تازه‌ای دنبال کنید. تابستان سالی که از راه می‌رسد کدورتی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این کدورت زمینه جدایی شما را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را کنار ایشان سپری کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر تبدیل شود.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد. این راز را در سینه نگه دارید و هرگز آن را برای کسی برملا نکنید. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست و امروز زمان مناسبی است تا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز فرصتی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آيد. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله‌تان را ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

امروز حسابی خسته‌اید و حواستان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را بازیابی کنید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند. وقت‌ گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند. اهل درددل با اطرافیان نیستید و ناگفته‌های زیادی دارید. در اولین فرصت با فردی قابل اعتماد صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیاندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند. به خاطر داشته‌ باشید که جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید استفاده است و با این رویکرد از امروز به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده با دستاوردهای بیشتری روبرو شوید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. اگر بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و خرجتان نباشید،‌ حساب‌و‌کتاب‌های زندگی شما به هم می‌ریزد و با مشکل مالی مواجه خواهید شد. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. زندگی را بدون برنامه‌ریزی ادامه داده‌اید و این وضعیت زمینه شکست و سرخوردگی شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا برنامه‌ای عمل‌گرایانه طرح کنید و زندگی با با نظم و برنامه‌ریزی دنبال نمایید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۰/ ۱۴۰۰

کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. اعضای خانواده قسمتی از وقت شما را می‌گیرند، به ایشان سخت نگیرید و به اهل منزل ثابت کنید که از هر فرصتی برای بودن در کنار آنها لذت می‌برید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز با تقدیم‌ هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج