۱۱۸۶۵۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جای لبخند روی صورت ایرانی ها خالی است

علیرضا خمسه با تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای اجرای ویژه‌برنامه لبخند تهران گفت: از حضور در این برنامه فاخر بسیار خوشحالم؛ برنامه‌ای که نه تنها لبخند مخاطب برای لحظه‌ای در آن متوقف نمی‌شد، بلکه سراسر آموزش غیر مستقیم هم بود.

بانی فیلم: علیرضا خمسه با تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای اجرای ویژه‌برنامه لبخند تهران گفت: از حضور در این برنامه فاخر بسیار خوشحالم؛ برنامه‌ای که نه تنها لبخند مخاطب برای لحظه‌ای در آن متوقف نمی‌شد، بلکه سراسر آموزش غیر مستقیم هم بود.

بازیگر طناز سینما و تلویزیون ایران شب گذشته در حاشیه ویژه‌برنامه لبخند تهران در فرهنگسرای اندیشه با اشاره به تاکید فراوان فرهنگ ایرانی اسلامی بر شاد زیستن افزود: پیامبر مهربانی یکی از نشانه های مومن را روی خوش می داند. حدیث دیگری هم داریم با این مضمون که کافر خوشرو نزد خدا از مومن ترشرو بهتر است. در ادبیات ما به فراوانی با این مضمون برمی خوریم.

خمسه با تاکید بر اینکه جای لبخند روی صورت مردم خالی است و این وظیفه مسئولان فرهنگی است که بار دیگر لبخند را احیا کنند، گفت: لبخند زدن و خندیدن یک رفتار اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی است که همه مکاتب علمی و مذهبی به آن تاکید کرده اند. این مسئله به ویژه برای مردمی که در کلانشهرها زندگی می کنند و همیشه با استرس های مختلف و مشکلات پیرامونی بیشتری مواجه هستند، اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: ما هنرمندان طنزپرداز بزرگی در ایران داریم. به همین دلیل دیدن چهره های عبوس و کاسته شدن از لبخند و خندیدن تعجب انگیز است. به عقیده من اینکه چنین کاری که مورد استقبال قرار می گیرد و این همه مخاطب جذب می کند، باید تلنگری باشد برای همه مسئولان فرهنگی تا برای تولید کارهای فاخر به ویژه در حوزه طنز دست به کار شوند.

مراسم اختتامیه ویژه‌برنامه طنز لبخند تهران با اجرای شهرام شکیبا و حضور طنزپردازان سرشناس روزهای پنجم و ششم تیرماه از ساعت ۲۱ در فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      شادی و لبخند و اشتی و ارامش و تفریح و زندگی کردن و ..... این لوس بازیا مال غربیه هاس !!!!!!!! توبه کنید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج