جاباما
۱۱۸۶۶۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: بازی مقابل برنتفورد عذاب‌آور بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعتراف کرد که تیمش در یک بازی سخت مقابل برنتفورد به پیروزی رسیده است.

ورزش سه: در روزی که لیورپول برخی ستاره‌های کلیدی خود از جمله محمد صلاح و سادیو‌ مانه را در اختیار نداشت موفق شد در آنفیلد با سه گل برنتفورد را شکست دهد. قرمزها در طول بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دادند و نهایتاً حاصل آن نیز کسب سه امتیاز مهم و گرفتن جایگاه چلسی در رده دوم جدول بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی گفت: باید اعتراف کنم که بازی مقابل برنتفورد عذاب آور بود. سبک بازی آنها متفاوت است و همین کار را دشوار می کند. برخی اوقات توپ روی هوا بود اما وقتی روی زمین می آمد ما تازه کار خود را شروع می‌کردیم.

همه همیشه برای گلزنی وارد زمین مسابقه می شوند. بچه ها امروز واقعا خوب کار کردند. آنها بسیار سخت تلاش کردند و این دقیقا همان کاری است که باید انجام دهید. باید با انگیزه وارد شوید و این دقیقا همان کاری است که بچه‌ها امروز انجام دادند. ما فوتبالی عالی و زیبا را به نمایش گذاشتیم اما برخی مواقع شرایطی به وجود می‌آید که ضربات ایستگاهی گره کار را باز می‌کند. چنین بازی هایی به گونه ای است که شما نمی توانید خیلی عجولانه عمل کنید و باید صبور باشید. باید تا لحظه آخر انگیزه خود را حفظ کرده تا نهایتاً به نتیجه دلخواه برسید."

گلزنی تاکومی مینامینو در روز تولدش: "ما همه آهنگ های تولد او را به تمام زبان ها داشتیم. او آمد و در متن بازی بود. او گل زد و این برایش مفید بود. تاکی در لحظه خوبی است. او مصدومیت را پشت گذاشته، ریتم خوبی دارد و همانطور که گفتم در لحظه خوبی به سر می برد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج