جاباما
۱۱۸۶۶۵۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استاندار کرمان استعفا داد

استاندار کرمان افزود: در گفت و گوی بیش از ۳۰ دقیقه‌ای با معاون اول رییس جمهور در سفر اخیر به استان، ایشان اصرار داشت که محکم کار خود را ادامه دهم و به حواشی توجهی نکنم اما من ایشان را متقاعد کردم که در تعیین جانشین تسریع کند.

ایسنا: استاندار کرمان که به تازگی از سوی وزیر کشور ابقا شده بود، در واکنش به برخی خبرها مبنی بر استعفایش و احتمال معرفی استاندار جدید گفت: «تا روزی که دولت جانشین مرا تعیین کند باانگیزه و پرقدرت کار می‌کنم و این روزها هم اولویت ما سیل و مدیریت بحران است.»

علی زینی وند پیش از طهر امروز ۲۶ دی‌ماه در جمع خبرنگاران درباره خبر اعلام استعفایش توسط نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت گفت: این موضوع را از آقای حسن پور که اعلام کرده است بپرسید.

استاندار کرمان استعفا داد

وی ادامه داد: تاکنون چند بار از وزیر کشور درخواست کرده ام که جانشینم را معرفی کند و معاون اول رییس جمهور هم که اخیرا برای بازدید از مناطق سیل زده به کرمان آمده بود متقاعد کردم که ایشان هم تعیین جانشین مرا تسریع کند.

استاندار کرمان افزود: در گفت و گوی بیش از ۳۰ دقیقه‌ای با معاون اول رییس جمهور در سفر اخیر به استان، ایشان اصرار داشت که محکم کار خود را ادامه دهم و به حواشی توجهی نکنم اما من ایشان را متقاعد کردم که در تعیین جانشین تسریع کند.

وی ادامه داد: البته به هرحال دولت هم فرایندی در جابه جایی مدیران دارد و به زمان نیاز هست که استاندار جدید کرمان را معرفی کند و تا فرارسیدن آن زمان، از تک تک لحظه ها برای خدمت به مردم استفاده می کنم.

زینی وند بیان کرد: اولویت ما اکنون مدیریت بحران و سیل است و در این زمینه اجازه ندادم خللی در امور مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به انتصابش به عنوان استاندار کرمان در دولت قبل عنوان کرد: باوجود اینکه در ماه های پایانی دولت قبل در استان کرمان مشغول شدم؛ در آن ماه های پایانی دولت قبل و در ماه های ابتدایی دولت مستقر، اگر انصاف باشد و قضاوت شود، نگذاشتم امور مردم و استان بخوابد.

استاندار کرمان مدیریت سیل اخیر را یکی از موفق ترین مدیریت ها دانست و اظهار کرد: با اطمینان می گویم موفق ترین مدیریت را در سیل اخیر (در استان) داشتیم و با انگیزه بالا نگذاشتیم امور استان راکد بماند.

وی در ادامه به جابجایی مدیران استان نیز گفت: در جابه جایی پست های استان (مدیران) جمعبندی صورت گرفت و مدیران مهمی از جمله آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی (امروز) تغییر کردند؛ تغییر مدیران اقتصاد و دارایی و راهداری استان را نیز نهایی کردیم، تغییرات برخی دستگاه های خدمات رسان نیز در حال نهایی شدن است.

زینی وند در ادامه از با انگیزه بودنش سخن گفت و افزود: می توانم بگویم از یک استاندار تازه منصوب شده با قدرت و انگیزه بیشتری فعالیت کردم و اکنون نیز تا روزی که دولت جانشین مرا معرفی کند با قدرت امور را پیگیری و مدیریت می کنم زیرا هرلحظه خدمت برای مردم را فرصت و غنیمت می دانم و یک ساعت از این فرصت نیز غافل نمی شوم.

استاندار کرمان در پاسخ به پرسشی که برخی در فضای رسانه ای مدعی شده بودند شما دنبال ماندن در این مسئولیت هستید، تاکید کرد: هیچ جا، نه در دولت قبل و نه در این دولت تاکنون دنبال مسئولیت نبوده‌ام و در هر دو دولت با اصرار مسئولیت پذیرفتم اما در این خصوص برخی رسانه ها به صورت غیرواقعی مطالبی را به افکار عمومی منتقل کردند.

به گزارش فرارو، خبرهایی از قول شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان مبنی بر استعفای استاندار کرمان و معرفی استاندار جدید طی روزهای آتی منتشر شده بود. زینی‌وند تنها استاندار دولت حسن روحانی است که در دولت رئیسی هم ابقا شد او حدود چهل روز پیش از وزیر کشور حکم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگرساختمان

      پست بهتر ی میخواهد اگر توخوب کار میکنی وراضی هستی چرا وقت دولت را میگیری هرچه حوادث بیشتر دلاری بیشتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج