جاباما
۱۱۸۶۶۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بلومبرگ: زمستان بسیار بدی در انتظار بایدن است

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا در گزارشی نوشت که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با توجه به تورم چشمگیر، اوج گیری شیوع کرونا و بحران بوجود آمده در روابط با روسیه، با «زمستان بسیار بدی» مواجه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری بلومبرگ آمریکا در گزارشی نوشت که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با توجه به تورم چشمگیر، اوج گیری شیوع کرونا و بحران بوجود آمده در روابط با روسیه، با «زمستان بسیار بدی» مواجه خواهد بود.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، بایدن با ماموریت سختی در داخل و سیاست خارجی مواجه است.

بلومبرگ: زمستان بسیار بدی در انتظار بایدن است

در این گزارش آمده است که بحران در شرق اروپا در حال افزایش بوده و مذاکرات با مسکو درباره موضوعات امنیتی در منطقه هیچگونه نتیجه مهمی به همراه نداشته است.

بلومبرگ در این گزارش مدعی شده است که مذاکرات با ایران درباره پرونده هسته‌ایش نیز به نقطه بحرانی رسیده است.

در حالی که وضعیت اقتصادی و مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا بویژه گونه «اُمیکرون» در آمریکا خبرساز شده است، نتیجه یک نظرسنجی از ادامه کاهش محبوبیت جو بایدن حکایت دارد.

رسانه‌های آمریکایی از قبیل وبگاه «هیل» و «نیویورک پست» بامداد پنجشنبه نتیجه نظرسنجی دانشگاه «کوئینیپیاک» درباره وضعیت جاری محبوبیت جو بایدن در آمریکا را منتشر کرد.

طبق این نظرسنجی، محبوبیت و رضایت از جو بایدن رئیس‌جمهور دموکرات و ۷۹ ساله آمریکا در این کشور به ۳۳ درصد کاهش یافته است.

بایدن با مجموعه‌ای از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند که افزایش قیمت‌ها، همه‌گیری مداوم ویروس کرونا و اختلافات درون حزبی دموکرات‌ها بر سر طرح موسوم به «بازسازی بهتر» (Build Back Better) از جمله این مشکلات است.

«طرح بازسازی بهتر» یک بسته هفت تریلیون دلاری کمکی برای مقابله با مشکلات ویروس کرونا، بازسازی اقتصادی و زیرساخت‌های آمریکا است اما این طرح با مخالفت برخی از قانونگذاران ارشد دموکرات از قبیل سناتور «جو مانچین» مواجه شده است.

در نظرسنجی جدید، ۵۷ درصد از آمریکایی‌های وابسته به احزاب مستقل درباره عملکرد جو بایدن ابراز نارضایتی کردند و ۲۵ درصد گفتند که عملکرد او را تایید می‌کنند.

میزان محبوبیت جو بایدن در میان رای دهندگان دموکرات هم روند نزولی پیدا کرده و از ۸۷ درصد در نظرسنجی ماه نوامبر به ۷۵ درصد در نظرسنجی جدید رسیده است.

از جمله نکات قابل توجه در این نظرسنجی تازه، اتفاق نظر اکثر شرکت‌کنندگان در نظرسنجی درباره سوءمدیریت بایدن در قبال «مسائل و موضوعات کلیدی» است.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکایی، نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک قبل از سخنرانی جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور به مناسبت اولین سالگرد حمله مرگبار حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا انجام شده است.

از جمله نکات قابل توجه در این نظرسنجی تازه، اتفاق نظر اکثر شرکت‌کنندگان در نظرسنجی درباره سوءمدیریت بایدن در قبال «مسائل و موضوعات کلیدی» است.

پنجاه و هفت درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک اعلام کردند، مدیریت بایدن در مسائل مربوط به اقتصاد را تایید نمی‌کنند، ۵۴ درصد مدیریت او در سیاست خارجی و ۵۵ درصد مدیریت بایدن در مقابله با همه‌گیری کرونا را تایید نکردند.

نکته امیدوارکننده برای جو بایدن و حزب دموکرات با توجه به در پیش انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا، دو دستگی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی درباره احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه است.

جو بایدن به مناسبت سالگرد حمله به کنگره آمریکا، دو بار سخنرانی کرده است و در این این سخنرانی‌ها به شدت به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و حامیان جمهوری‌خواه او به دلیل تشویق حمله به کنگره آمریکا تاخته است.

رئیس‌جمهور دموکرات این کشور در تازه‌ترین سخنرانی خود که در شهر آتلانتا ایراد کرد، حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به جلسه کنگره آمریکا برای تایید آرای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را «کودتا» خواند و مواضع و عملکرد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا را محکوم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج