۱۱۸۶۶۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بنا: بضاعت‌مان اندازه کشتی آزاد نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد در سال ۲۰۲۲ دو تیم ملی برای مسابقات جهانی و بازی‌های اسیایی خواهیم داشت.

تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد در سال ۲۰۲۲ دو تیم ملی برای مسابقات جهانی و بازی های اسیایی خواهیم داشت.

بنا: بضاعت‌مان اندازه کشتی آزاد نیست

محمد بنا در خلال برگزاری مسابقات انتخابی جام تختی در سالن هفت تیر تهران گفت: بر اساس فرایندی که از قبل ترسیم شده ما مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و الان هم مرحله دوم فرایند انتخابی تیم‌ملی در حال برگزاری است. سه نفر از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند که از انتخابی جام تختی هم در هر وزن سه نفر انتخاب می شوند تا مسابقات خوبی را در جام تختی برگزار کنند. به این شکل تقریبا فرایند مسابقات داخلی‌مان به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: سطح‌مسابقات بد نیست. ما بضاعت‌مان به اندازه کشتی آزاد نیست ولی در مجموع مسابقات خوب برگزار شد به خصوص در نوبت بعدازظهر که مبارزه های پایاپایی به انجام رسید. فردا هم مسابقات پنج وزن دوم برگزار می شود. این نفرات انتخاب می‌شوند تا مسابقات خوب و جذابی را در جام تختی داشته باشیم. در جام تختی همه مدعیان رو در رو با هم مبارزه می‌کنند و یک تیم خوب برای مسابقات جهانی سال 2022 در صربستان و بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین انتخاب می‌شوند.

وی در خصوص برنامه کادر فنی برای قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی گفت: طبیعتاً با فاصله کمی که بین این دو رویداد وجود دارد فکر نکنم بتوانیم از یک تیم و یا یک نفر در دو مسابقه استفاده کنیم همانطور که می دانید بازیهای اسیایی در شش وزن المپیکی برگزار می‌شود که 6 نفر برای بازی‌های آسیایی و 10 نفر برای پیکارهای جهانی انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فرنگی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی نیز تاکید کرد: تا انتخاب‌مان نهایی نشود اردویی نداریم و بعد از جام تختی در اوایل اسفند ماه، اردوهای تیم ملی در نیمه دوم اسفند 1401 آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برای مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه در اولان باتور مغولستان برگزار میشود اردوها ادامه خواهد داشت چرا که بعد از قهرمانی آسیا تورنمنت های بین المللی را پیش رو داریم .

بنا در مورد برگزاری انتخابی جام تختی طی دو روز نیز تصریح کرد: اگر این موضوع مورد موافقت همه مربیان بود از نظر من نیز مشکلی نخواهد داشت که مورد موافقت همه مربیان قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج