جاباما
۱۱۸۶۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اظهارنظر عجیب مدیرعامل تازه‌وارد پرسپولیس

به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید پرسپولیس قصد دارد با بهره‌گیری از اسم رمز «بدهی‌های معوقه» برای ناکامی احتمالی خود در امور مدیریتی از همین حالا زمینه‌سازی کند.

خبرگزاری میزان: رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره مشکلات موجود در این باشگاه عنوان کرده است «من وارث حجم انبوهی از بدهی‌های معوقه در این مجموعه هستم و کار بسیار سختی پیش رو دارم.»

طرح این جمله تکراری و کلیشه‌ای از سوی مدیرعامل جدید پرسپولیس بیانگر این واقعیت است که او نیز مانند مدیران قبلی باشگاه برنامه خاصی برای درآمدزایی ندارد بلکه قصد دارد برای پوشش عملکرد خود در این مقطع با بهره‌گیری از این سناریو و برای توجیه ناکامی احتمالی خود در امور مدیریتی، از همین حالا زمینه‌سازی کند. اتفاقی که تا به امروز به دفعات رخ داده و مدیران باشگاه پرسپولیس بار‌ها از آن به عنوان یک حربه استراتژیک به منظور ساکت کردن منتقدان خود استفاده کردند، اما سوال اینجاست آیا این بدهی‌ها چند شب قبل که رضا درویش مسئولیت مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده گرفت وجود نداشت که حالا او پس از چند روز از حضورش در باشگاه متوجه آن شده است؟

اگر میزان بدهی باشگاه پرسپولیس زیاد بود چرا درویش و اعضای هیئت مدیره این باشگاه حاضر به قبول مسئولیت شدند و مدیریت این مجموعه را برعهده گرفتند؟ طبیعتاً این حجم از بدهی یک شبه به وجود نیامده و آن‌ها قبل از قبول مسئولیت به خوبی با این چالش‌ها آشنایی داشتند، اما پیش کشیدن این بهانه در نخستین هفته کاری مدیرعاملی نوعی بازی رسانه‌ای است تا شاید او بتواند برای خود زمان بخرد.

هواداران باشگاه پرسپولیس تا به امروز بار‌ها با چنین جملاتی از سوی مدیران پیشین باشگاه رو به رو شده‌اند و این مساله تازگی ندارد، اما باید از وزیر ورزش و اعضای هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس پرسید اگر آقای مدیرعامل پتانسیل لازم برای حل مشکلات مالی و بحرانی‌های کنونی را ندارد چه ضرورتی به انتخاب وی وجود داشت؟

نکته مهمتری که وزیر ورزش و جوانان باید به آن پاسخ دهد این است که نسخه درآمدزایی رضا درویش چه بود که او با ارائه آن موفق شد عنوان مدیرعاملی باشگاه بزرگی چون پرسپولیس را برعهده گیرد؟ اگر این نسخه قابلیت لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز پرسپولیس را دارد پس چرا امروز آقای مدیرعامل با فرار رو به جلو موضوع بدهی‌های سنگین گذشته را عنوان می‌کند؟

بیان این مطلب از سوی مدیرعامل پرسپولیس در نخستین روز نقل و انتقالات زمستانی برای هواداران به هیچ وجه مطلوب نیست بلکه بیانگر این حقیقت است که مشکلات مالی همچنان پیش روی این باشگاه وجود دارد و علی رغم دلخوشی به حل مشکلات پس از تغییرات مدیریتی، انگار قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد چراکه در غیر اینصورت چنین ادبیاتی از سوی مدیرعامل باشگاه مطرح نمی‌شد.

البته ممکن است اظهارات مدیرعامل پرسپولیس بابت بی‌پولی و بدهی‌های انباشته شده مالی یک تاکتیک استراتژیک از سوی درویش باشد تا به این شیوه بازیکنان را آرام نگه دارد تا آن‌ها دست به اعتصاب نزنند، اما از اتمسفر موجود در فضای اردوی پرسپولیس کاملاً پیداست که پس از بدقولی‌های مجید صدری و وعده و وعید‌های تو خالی سرپرست مدیرعاملی سابق، مبنی بر تزریق پول برای حل مشکلات مالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی این بار دیگر سکوت اختیار نخواهند کرد و با رسانه‌ای کردن نارضایتی خود نخستین چالش جدی را برای مدیرعامل تازه وارد رقم زنند تا بحران در پرسپولیس به بالاترین حد ممکن برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج