جاباما
۱۱۸۶۷۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مقایسه دو رمز ارز با بازدهی بیشتر

ویتالی بوترین، بنیانگذار اتریوم روز گذشته یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از دارندگان اتریوم خواست تا رمزارز محبوب خود را در دنیای بدون اتریوم انتخاب کنند.

تجارت نیوز: ویتالی بوترین، بنیانگذار اتریوم روز گذشته یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از دارندگان اتریوم خواست تا رمزارز محبوب خود را در دنیای بدون اتریوم انتخاب کنند.

بوترین از ۳٫۱ میلیون فالوئر خود پرسید که به جز اتریوم، ترجیح می‌دهند از میان تتر، بیت‌کوین، کاردانو و سولانا کدام ارز دیجیتال در بیش از ۸۰ درصد از تراکنش‌های جهانی در سال ۲۰۳۵ دخیل باشد.

بیش از ۶۰۰ هزار کاربر به این پرسش پاسخ دادند و ۴۲ درصد آنها ترجیح می‌دهند که ADA ارز دیجیتال غالب در آینده باشد. بعد از کاردانو، بیت‌کوین با ۳۸٫۴ درصد و سولانا با ۱۳ درصد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

ADA رمزارز بومی بلاکچین کاردانو توسط چارلز هاسکینسون، هم‌بنیانگذار اتریوم ایجاد شد و به «قاتل اتریوم» معروف شد. این ارز در نظر دارد بلاکچین‌های رقیب را شناسایی کرده و جای آنها را در بازار بگیرد.

از ۱۴ ژانویه و این نظرسنجی بوترین، کاردانو رشدی ۱۴ درصدی داشته و در حال حاضر در قیمت ۱٫۴۶ دلار در حال معامله است. این ارز توانسته در روزهای اخیر با عبور از USD و سولانا به پنجمین ارز بزرگ بازار تبدیل شود.

رشد ADA در حالی رخ داده که این ارز بعد از رسیدن به سقف تاریخی ۳٫۱۰ دلاری در سپتامبر ۲۰۲۱، با سقوط مواجه شد نصف ارزش خود را از دست داده بود. در آن زمان خبر ارتقای پلتفرم آلونزو موجب شده بود تا ADA به رتبه سوم بازار از نظر ارزش بازار برسد.

در دومین نظرسنجی توئیتری بوترین هم کاربران ترون را با ۵۱ درصد به BNB، یوان چین و نئو ترجیح دادند. این نظرسنجی میان ۳۶۰ هزار نفر برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج