جاباما
۱۱۸۶۷۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازار خودرو به خواب زمستانی فرو رفت

یک کارشناس بازار خودرو گفت: کاهش قیمت دلار از ۳۰ به ۲۸ هزار تومان تاثیر چندانی در بازار خودرو نداشت و قیمت این کالا بر اثر کاهش نرخ ارز تنها ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

ایسنا: یک کارشناس بازار خودرو گفت: کاهش قیمت دلار از ۳۰ به ۲۸ هزار تومان تاثیر چندانی در بازار خودرو نداشت و قیمت این کالا بر اثر کاهش نرخ ارز تنها ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاظم محمدی نیکخواه در خصوص وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: در حال حاضر هیچ خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و بازار خودرو به خواب زمستانی رفته است.

این کارشناس خودرو بیان کرد: با توجه به نوسانات قیمت دلار نمی‌توان امیدوار بود که قیمت ارز ثابت بماند و احتمالا نرخ آن افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدی نیکخواه تصریح کرد: در حال حاضر قیمت خودرو از در کارخانه تا رسیدن به دست مصرف‌کننده تفاوتی ۱۴ درصدی دارد. به عنوان مثال در گذشته خودروهای ما در کارخانه با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شد اما زمانی‌ که به دست مصرف‌کننده می‌رسید، با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شد. در حال حاضر این تفاوت قیمت نسبت به ماه‌های گذشته نیز کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: قیمت خودرو متاثر از قیمت ارز است و تا زمانی که نوسانات ارزی وجود داشته باشد، نرخ این محصول کاهش پیدا نمی‌کند.

این کارشناس خودرو در خصوص ارزیابی خود از پیش‌بینی وضعیت بازار خودرو گفت: امیدوارم سال آینده با پشتیبانی رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت عرضه‌ خودرو افزایش پیدا کند و بازار خودرو رونق گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج