۱۱۸۷۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اسدی: پرسپولیس تقویت شود ۲ جام می‌آورد

سطح توقع در پرسپولیس بالا است، این تیم در گذشته هم شرایط مالی بدی داشته است. مدیری که به پرسپولیس می‌آید باید با دست پر وارد شود.

فرهیختگان: عصر روز گذشته، پرسپولیس موفق شد در یک بازی پرگل و تماشایی در زمین ذوب‌آهن این تیم را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. با حذف تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد و صنعت‌نفت حالا قرمزهای پایتخت شانس زیادی دارند تا فاتح جام‌حذفی شوند، به همین بهانه با ابراهیم اسدی، کاپیتان اسبق پرسپولیس تماس گرفتیم که البته صحبت‌هایمان به‌سمت‌و‌سوی دیگری هم کشیده شد که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد و به مرحله بعدی بازی‌های حذفی صعود کرد، نظر شما درباره این بازی چیست؟

خدا را شکر که بچه‌های پرسپولیس به دور از استرس و با‌انگیزه زیاد مقابل حریف ظاهر شدند و با انجام کارهای تاکتیکی متنوع به یک برد پرگل و باارزش رسیدند. این برد‌ انگیزه‌های زیادی برای پرسپولیس ایجاد می‌کند و می‌تواند در ادامه کار به‌لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند‌.

قبول دارید نیمه‌اول، بازی چندان خوب از آب درنیامد؟

چند تا بازی است که پرسپولیس در نیمه‌اول شرایطش خوب نیست! با این حال در این بازی و در نیمه‌اول موقعیت داشتند. بچه‌های پرسپولیس در نیمه‌اول روی یکی دو صحنه می‌توانستند به گل هم برسند، اما فقط یک گل زدند. آنها در نیمه‌اول پرس گذاشتند و در نیمه‌دوم با تعویض‌های خوب گل دوم را هم به ثمر رساندند. گل‌هایی که کمک کرد بازی این تیم ساده‌تر و روان‌تر شود‌.

2 بازیکن تاجیک هم پس از مدت‌ها برای پرسپولیس بازی کردند، عملکرد این دو را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خیلی زمان برد تا آنها بازی کنند، خیلی صبوری کردند. فکر می‌کنم آنها آمده بودند تا با پرسپولیس در آسیا بازی کنند، اما حذف پرسپولیس از آسیا اتفاق بدی بود. با این حال همین حضور در پرسپولیس و بازی در لیگ ایران هم خوب است. به این بازیکنان باید فرصت داد در شرایط سخت قرار بگیرند. فکر می‌کنم در بازی اول بد نبودند، اما بازی مقابل فولاد سخت‌تر است‌. جواد نکونام شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و این کار پرسپولیسی‌ها را سخت می‌کند.

عملکر‌د ذوب‌آهن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ذوب‌آهن هم یکی از تیم‌های خوب کشورمان است، اما زورش به پرسپولیس نمی‌چربید. آنها تیم خوبی هستند، اما نفراتشان در مقابل پرسپولیس نتوانستند کاری انجام بدهند‌. پرسپولیس هرکاری خواست انجام داد و خیلی راحت بازی کرد.

به‌نظر شما پرسپولیس در لیگ و حذفی می‌تواند قهرمان شود؟

کار خیلی سختی است‌ تاکید می‌کنم خیلی سخت. عیسی چهار، پنج ماه به بازی‌ها نمی‌رسد و باشگاه باید از سهمیه آزاد برای جذب مهاجم اقدام کند. ترابی اگر مصدوم یا محروم شود پرسپولیس بازیکن پشت مهاجم ندارد. فکر می‌کنم این پرسپولیس در پست ترابی و عیسی نیاز به بازیکن دارد. درباره سوال شما هم، اگر تیم دغدغه مالی نداشته باشد تا بازیکنان ‌انگیزه‌شان را از دست ندهند، با تقویت شدن‌، ان‌شاءالله هم در لیگ و هم در جام‌حذفی قهرمان خواهد شد‌.

با حذف تیم‌های مدعی مثل سپاهان و فولاد کار برای پرسپولیس راحت‌تر شد؟

پرسپولیس نباید کاری به حذف سایر تیم‌های بزرگ داشته باشد، چون هرتیمی مقابل این تیم قرار می‌گیرد با تمام توان و ‌انگیزه کار می‌کند. برای قهرمانی باید باقدرت پیش رفت و کادرفنی پرسپولیس هم کارهای تاکتیکال را بالا ببرند تا دست‌شان برای رقبا رو نشود. در همین بازی هم دیدید امیری چندبار از چپ به راست و از راست به چپ رفت و این خیلی خوب است. فکر می‌کنم هربازی کوچینگ خودش را دارد.

نظر شما درباره تغییر و تحولات مدیریتی در پرسپولیس چیست؟

تغییر و تحول مدیریتی در پرسپولیس همیشه بوده و هر سال همین مساله تکرار می‌شود. اما مدیری موفق خواهد بود که دغدغه و مشکلات مالی این باشگاه را حل کند و ثبات مالی ایجاد کند.

درویش، مدیر جدید باشگاه در مصاحبه‌ای گفته پرسپولیس وارث حجم زیادی از بدهی‌هاست. صحبتی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس هم شده است.

هواداران حق دارند نگران باشند، اما در پرسپولیس همیشه این‌طور بوده که یک مدیر می‌آید و بدهی برجا می‌گذارد و مدیر بعدی باید به فکر جبران باشد و مدیر بعدی هم بدهی برای بعدی گذاشته است. پرسپولیس مدیرانی داشته که این مشکل‌ها را ایجاد کردند مثل قرارداد با استوکس یا کالدرون و همین الان هم بازیکنان خارجی در آینده، معلوم نیست شاید برای پول به مشکل بخورند. ‌خود من هم ۷۰ میلیون‌تومان از پرسپولیس طلب داشتم و بخشیدم، اما هشت میلیون و چهارصدهزار تومان مالیات آن پول برایم آمد! در دوره‌ای که بازی می‌کردم مدیران وقت مالیاتم را پرداخت نمی‌کردند. ‌شما ببینید ناصر ابراهیمی چند سال است که در پرسپولیس نیست، اما هنوز از این تیم طلب دارد.

به‌نظر شما مدیر جدید در پرسپولیس موفق می‌شود؟‌

سطح توقع در پرسپولیس بالا است، این تیم در گذشته هم شرایط مالی بدی داشته است. مدیری که به پرسپولیس می‌آید باید با دست پر وارد شود. به‌نظر خودم یک مدیر که با بازیکنان و کادرفنی و هواداران در ارتباط باشد و یک مدیر هم که به باشگاه پول بیاورد می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. این میز و صندلی (مدیریت) اسمش فراتر از هر فردی است. خدا کند که شرایطی به‌وجود بیاید که سرخابی‌ها خصوصی شوند، اما با شرایطی که دارند بعید می‌دانم این‌طور شود! در پرسپولیس باید با دست پر وارد شد وگرنه کار برای کادرفنی هم سخت می‌شود. من شنیدم یحیی گفته امیدوارم ناچار به استعفا نشوم! در‌نظر بگیرید به‌دلیل کرونا هوادار به استادیوم‌ها نمی‌آمد، اگر ایرادها برطرف نشود در استادیوم‌ها کادرفنی را تحت فشار می‌گذارند و کار را سخت می‌کنند.

نظر شما درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

خیلی متاسف شدم. پرسپولیس قهرمان غرب‌آسیا و نایب‌قهرمان قاره آسیا است و این شانس را داشت که قهرمان شود. به‌نظر من با حذف سرخابی‌ها دیگر تیم‌های آسیایی به‌خصوص تیم‌های عربی خوشحال شدند. پروانه حرفه‌ای نگرفتن برای این دو تیم عواقب خوبی نخواهد داشت. حالا فیفا به فوتبال ما حساس‌تر هم می‌شود و این در شأ‌ن و شخصیت فوتبال ما نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      چندجمله ازمادرعروس

    • تاج بااصلات :لنگی اگه میتونی خودت باش

      هرتیمی تقویت بشه جام میاره

    • فری

      به همین خیال باش

    • معراج عبدالهی

      دوران پسا بابا مسعود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج