۱۱۸۷۱۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمجید عجیب مربی خلیج فارس از کمیته داوران

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با ابراز رضایت از داوری دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با ابراز رضایت از داوری دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد.

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد و به مرحله بعد صعود کند. موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: قبل از بازی هم گفته بودم که بازیکنان ما عزم خود را جزم کرده اند که مجددا شگفتی ساز باشند. تیم نفت را آنالیز و روی نقاط ضعف آن ها کار کرده بودیم و خدا را شکر مجددا با برد در این دیدار شگفتی ساز جام حذفی شدیم.

وی ادامه داد: باتوجه به این که تیم ما اولین حضور در لیگ دو کشور را تجربه می کند، مدیریت تصمیم گرفت که جام حذفی را هم محکم دنبال کنیم و اتفاق خوبی برای تیم رقم بخورد. ما هم قوی کار را دنبال می کنیم تا شرایط خوب و بهتری بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر درباره داوری هم عنوان کرد: داوران در این بازی و دیدار با تیم هوادار بدون اشتباه کار کردند. برای داوران فرق نمی کرد که تیم لیگ دویی برابر لیگ برتری بازی می کند و درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد که ار آن ها تشکر می کنم.

وی گفت: ما الان نماینده استان خوزستان در جام حذفی هستیم و باید پرچم دار استان باشیم و از اسم خوزستان دفاع کنیم. بازیکنانم از نظر فنی چیزی از تیم های دیگر کم ندارند و این را در چند بازی گذشته نیز ثابت کرده اند. ما امروز هیچ موقعیتی به تیم لیگ برتری نفت ندادبم و قطعا جایگاه بازیکنان ما لیگ دو نیست.

قنواتی در پایان نیز بیان کرد: عاجزانه خواهش می کنم که مسئولان شهری به وضعیت ورزشگاه پیر ماهشهر رسیدگی کنند. ما از نام بندرماهشهر و اسم خوزستان دفاع می کنیم. اگر فردا روزی با تیم لیگ برتری بازی داشته باشیم آیا باید فرصت را از تماشاگران بگیریم و در شهر دیگری از استان بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج