جاباما
۱۱۸۷۵۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

غول‌های سعودی به دنبال فوق‌ستاره آرسنال

قدرت‌های فوتبالی عربستان به دنبال جذب ماشین گلزنی آرسنال هستند.

خبرگزاری خبرآنلاین: گزارش های مطبوعاتی حاکی از آن است که دو باشگاه النصر و الهلال عربستان پیشنهادهایی را برای جذب پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی کاپیتان آرسنال ارائه کرده اند.

به گزارش CBS Sports، النصر تیم پایتخت نشین عربستان به آرسنال پیشنهاد داد تا اوبامیانگ را به صورت قرضی تا پایان فصل جاری و با بند تبدیل قرارداد قرضی به دائمی به مبلغ ۹.۱ میلیون دلار (۸ میلیون یورو) به خدمت بگیرد.

غول‌های سعودی به دنبال فوق‌ستاره آرسنال

جیمز بنگا خبرنگار CBS Sports که این خبر را در سایت رسمی این شبکه منتشر کرده، در صفحه شخصی خود در توئیتر این خبر را نیز اضافه کرده که دیگر باشگاه شهر ریاض یعنی الهلال نیز پیشنهاد خود را برای جذب اوبامیانگ ارسال کرده و دو تیم همشهری که رقابت سختی در لیگ عربستان با همدیگر دارند، دربی جدیدی بر سر جذب مهاجم گابنی آغاز کرده اند.

نواف العقیل خبرنگار سعودی شانس پیوستن این بازیکن به آبی های ریاض را بیشتر می داند. او در توئیتر خود نوشت: باشگاه الهلال به اوبامیانگ پیشنهاد قرضی با گزینه خرید به ارزش ۶.۵ میلیون پوند داد که مذاکرات به دلیل وضعیت سلامتی او در حال حاضر کند پیش می رود. آنها منتظر هستند تا قبل از تصمیم گیری نهایی، سلامتی اوبامیانگ تایید شود. هیچ مشکلی از طرف آرسنال یا الهلال یا بازیکن در مورد ایده انتقال وجود ندارد.

ادو مدیر ورزشی باشگاه آرسنال هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده است. با این حال، مشخص است که باشگاه لندنی پس از مشکلاتی که این مهاجم گابنی با میکل آرتتا سرمربی تیم داشت، حاضر است در استفاده از خدمات اوبامیانگ صرف نظر کند.

شکی نیست که جدایی این بازیکن که دستمزد ۳۴۰ هزار دلاری در هفته دریافت می کند، به آرسنال انعطاف بیشتری برای جذب مهاجم جایگزین در این ماه می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج