۱۱۸۷۶۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیمار: زندگی من همیشه پر از هرج و مرج است

نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید زندگی‌اش از شش ماهگی پر از آشفتگی و بحران بوده است.

خبرآنلاین: نیمار در سال‌های اخیر و خصوصا پس از انتقال به پاری سن ژرمن به یکی از جنجالی‌ترین و پر حاشیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است.

این بازیکن برزیلی در آستانه پخش مستند سه قسمتی درباره زندگی‌اش نتفلیکس درباره شرایط زندگی خود صحبت کرده و تاکید دارد که این مستند ممکن است نظر عموم را درباره او تغییر دهد.

نیمار به ESPN گفت:« کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند چه فردی هستم و این چیزی است که برایم اهمیت دارد. کسانی که من را نمی‌شناسند و از من بد می‌گویند را کنار می‌گذارم اما امیدوارم آنها این مستند را ببینند و نظرشان یا تصویری که از من دارند تغییر کند. امیدوارم یاد بگیرند من را دوست داشته باشند... حتی کمی!»

این ستاره برزیلی درباره شخصیت خودش اظهار داشت:« افراد کمی من واقعی را می‌شناسند. فقط دوستان نزدیک، خانواده، بعضی از هم تیمی‌ها و حالا احساس می‌کنم می‌توانم بخش بیشتری از زندگی‌ام را نشان دهم. این که در زندگی روزمره چطور هستم، در کار، در خانه، به عنوان پدر، پسر و برادر چطور هستم. امیدوارم این مستند آن بعد از شخصیت من را به مردم نشان دهد. این چیزی است که روی آن کار کردیم. ما صددرصد واقعیت را نشان می‌دهیم و این چیزی است که از همه بیشتر اهمیت دارد.»

نام این مستند «هرج و مرج کامل» است و نیمار درباره دلیل انتخاب این نام گفت:« این نام را انتخاب کردیم چون زندگی من همیشه همینطور بوده است. از زمانی که شش ماهه بودم با والدینم تصادف کردیم و خب هرج و مرج از همین جا شروع شد. هرچند اتفاقی برای من نیفتاد. پس از آن فوتبالیست شدم و لحظات بسیار شادی داشتم اما باز هم هرج و مرج بسیاری هنوز در زندگی من جریان دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج