جاباما
۱۱۸۷۷۲۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کامبک رویایی هندبال ایران در خاک عربستان

تیم ملی هندبال ایران با شکست عربستان در خاک کشور حریف صدرنشین گروه خود شد.

ورزش سه: تیم ملی هندبال ایران با شکست عربستان در خاک کشور حریف صدرنشین گروه خود شد.

کامبک رویایی هندبال ایران در خاک عربستان

تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 در سالن شهر دمام مقابل عربستان، میزبان این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت. این در حالی بود که هر دو تیم پیش از این برابر هند و استرالیا به برتری رسیده بودند و برنده این دیدار می توانست به عنوان صدرنشین به دور بعدی راه پیدا کند.

این دیدار با شروع خوب شاگردان مانوئل مونتایا فرناندز اسپانیایی شروع شد اما در ادامه میزبان نبض بازی را در دست گرفت و در شرایطی که بازی برابر پیش می‌رفت اما دو دقیقه تعلیق کیارش طاهری کافی بود تا عربستان قدر این دو دقیقه که ایران با یک یار کمتر در زمین حاضر هست را بداند و فاصله گل‌های خود را با ایران افزایش دهد تا در پایان سی دقیقه نیمه نخست شاگردان دینارت فرانسوی در تیم عربستان با برتری چهار گل و نتیجه ۱۳ بر ۹ به رختکن بروند. در این نیمه سجاد استکی و حسین جهانی برترین گلزن های ایران بودند.

شروع سی دقیقه نیمه دوم با عملکرد شاگردان فرناندز اسپانیایی همراه بود و گل‌‌های زیبا از محمد غلامی و محمدرضا اورعی اختلاف چهار گل برتری عربستان را در همان ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم جبران کرد.

در ادامه واکنش های سنگربان ایران یعنی محمد سیاوشی باتجربه به تیم ملی کمک کرد و با سیوهای دیدنی او بارها مانع از باز شدن دروازه ایران شد تا اختلاف گل ایران با با عربستان به شش گل برتری برسد.

در ادامه غیرت ملی پوشان ایران با تفکرات پروفسور فرناندز همراه بود تا تیم ملی کشورمان بتواند به سومین برد پیاپی در گروه B این رقابت ها برسد و با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ عربستان را در خاک خود شکست دهد. تیم ملی ایران با این برد به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی این رقابت ها صعود کرد تا در مرحله بعد با تیم های بحرین،کویت،عراق همگروه شد.

پنج تیم‌برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به میزبانی لهستان و سوئد را کسب خواهند کرد. این رقابت ها با شرکت ۱۶ تیم از ۲۸ دی‌ماه لغایت یازده بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار خواهد شد.

کامبک رویایی هندبال ایران در خاک عربستان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بازی رو دیدم، خیلی بد بازی میکنیم، با این بازی، جلوی کره و ژاپن و قطر و بحرین مشکل میخوریم. تیم هر کی هر کیه، بزرگ نداره. مربی خارجیمون اون سنگینی و صلابت لازم رو نداره.

    • بدون نام

      آفرین

    • بدون نام

      حسادت نکن شکست دادن عربستان در خاک این کشور بعد از اینکه تیم الهلال تیم پرسپولیس را به ان طریق شکست داد والبته استقلال را هم با خوش شانسی برد خیلی چسبید دم بچه ها گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه خرده واقع بین باش!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج