جاباما
۱۱۸۷۷۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منصوریان: طالب ریکانی فروشی نیست

سرمربی صنعت نفت نسبت به فضای به وجود آمده برای بازیکنانش ابراز گلایه کرد.

ورزش سه: سرمربی صنعت نفت نسبت به فضای به وجود آمده برای بازیکنانش ابراز گلایه کرد.

سرانجام طلسم عدم پرداخت پول به بازیکنان و‌ اعضای تیم فوتبال صنعت نفت شکسته و مدیر عامل و هیئت مدیره این باشگاه موفق شدند ۱۰ درصد از پول نفتی‌ها را پرداخت کنند.

در این مدت تحریم تمرینات صنعت نفت توسط بازیکنان به تیتر اول اخبار مربوط به این تیم تبدیل شده بود؛ به همین دلیل علیرضا منصوریان فشار زیادی را به‌عنوان سرمربی تحمل کرد و البته نقش مهمی در جمع کردن بازیکنانش برای به اتمام رساندن نیم فصل مسابقات در جایگاه معقول داشت.

حال علیرضا منصوریان درخصوص شرایط این تیم گفت: کار خوب و غیر قابل حلی انجام شد و باید تشکر ویژه‌ای از چند دوست بزرگوارم داشته باشم. ابتدا آقای فریدون کرد زنگنه، قائم مقام شرکت ملی نفت ایران که خودشان هم فوتبالیست بوده‌اند و حساسیت ویژه‌ای به فوتبال در شهر آبادان و مسجدسلیمان دارند و بسیار کمک حال ما در این راه بودند. دومین فردی که در راه حل مشکلات پشتیبان ما بودند آقای سالاری، رئیس پخش و پالایش کشور و آقا زیار، قائم مقام ایشان هستند که بسیار کمکان کردند و خوشبختانه فضایی به وجود آمد که حالا در وزارت نفت عزم کمک به صنعت نفت جزم شده و همه اراده دارند مشکلات را ریشه‌ای حل کنند. یکی دیگر از دوستان بنده نیز بسیار در حل مشکلات ما مصمم هستند که اجازه ندارم اسمشان را به زبان بیاورم، اما از همینجا دست او را می‌فشارم که لطف داشتند و ما را کمک کردند.

او ادامه داد: آنقدر این دوستان کمکمان کرده‌اند که اولویت من تشکر از آن‌ها باشد. خوشبختانه امروز پس از گذشت نیم‌فصل از مسابقات بالاخره طلسم‌ شکست و ۱۰ درصد از قرارداد ما واریز شد و قرار است هفته آینده، شنبه و یکشنبه بخش دیگری نیز تا ۳۰ درصد واریز شود و مابقی تا سقف ۵۰ درصد را در طی ۲ هفته آینده از طریق پالایش و پخش پرداخت گردد. هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل ما زحمت شبانه‌روزی در این مسیر کشیده‌اند و باید به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان از پیگیری برای دریافت پول از اداره ورزش و جوانان خوزستان خبر داد و گفت: خوشبختانه وزیر ورزش انتخاب خوبی برای اداره ورزش و جوانان خوزستان داشتند و آقای بنی‌تمیم که از قهرمانان ملی کشتی هستند و ارتباط و دوستی خوبی با بنده دارند را گذاشته‌اند که دغدغه ما را متوجه می‌شود. شخصا با ایشان جلسات خوبی داشته‌ام و قرار است ۱۵ میلیاردی که سهم باشگاه‌ صنعت نفت از پرداختی وزارت نفت به وزارت ورزش است، در اسرع وقت به ما پرداخت شود و مطمئن باشید مشکلات ما به درستی با کمک دوستان حل خواهد شد.

منصوریان یادآور شد: از هواداران واقعی صنعت نفت آبادان می‌خواهم به حرف افرادی که می‌خواهند فضای بین بازیکنان، مدیریت و کادر فنی را متشنج کنند، اهمیت ندهند. در راس همه چیز می‌خواهم که کاپیتان تیمم را تحت فشار نگذارید. هر مطلبی که طالب گذاشته، خواسته تمام بازیکنان بوده و از همه مهم‌تر او رابط مهمی بین من و بازیکنانم است. قاطعانه از کاپیتان تیمم حمایت می‌کنم و باز هم می‌گویم در عمر ۱۴ ساله مربیگری‌ام، صنعت نفت اولین جایی است که شرط حضورم در آن، حضور یک بازیکن بوده و آن هم طالب ریکانی است. هشدار می‌دهم که آرامش بازیکنان من را به هم نزنید.

«شایعات زیادی در خصوص جدایی طالب ریکانی از صنعت نفت آبادان به گوش می‌رسد. بازیکنانی که خواهان زیادی در بازار نقل و انتقالات زمستانی دارد.» منصوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه فوتبال حرفه‌ای شده، دوستان و همکاران ما تلاش می‌کنند بازیکنان ما را جذب کنند، اما بدانند که تلاش‌آن‌ها بی فایده است. پیغامی به همه تیم‌ها دارم و با صدای بلند می‌گویم طالب فروشی نیست. مطمئن باشید بازیکنی با قدرت طالب ریکانی را از دست نمی‌دهیم و با او و دیگر بازیکنان کارمان را در نیم فصل دوم ادامه می‌دهیم.

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: بازهم از آقایان سالاری، زیار و کرد زنگنه تشکر می‌کنم؛ مردم خوب و و خون‌گرم و دوست‌داشتنی آبادان بدانند ما فقط بدهکار اخلاقی و ممنون‌دار وزارت نفت هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج