جاباما
۱۱۸۷۷۳۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

فرناندز: این همان بردی بود که می‌خواستیم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: شاگردانم با یک نمایش فوق‌العاده موفق شدند عربستان میزبان را شکست دهند و این همان بردی بود که بر رویش کار کرده بودیم.

سایت رسمی فدراسیون هندبال: سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: شاگردانم با یک نمایش فوق‌العاده موفق شدند عربستان میزبان را شکست دهند و این همان بردی بود که بر رویش کار کرده بودیم.

فرناندز: این همان بردی بود که می‌خواستیم

«مانوئل مونتایا فرناندز» پس از کسب پیروزی مقابل عربستان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعا می‌خواهم بگویم که این همان پیروزی بود که ما بر روی آن کار و برایش تلاش کرده بودیم. در وهله دوم می‌توانم بگویم که بازیکنان با استرس و ترس وارد زمین شدند؛ اما واقعیت این است که نیمه دوم یک نیمه فوق العاده، چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله بود. البته که نباید نمایش فوق‌العاده دروازه‌بانمان را فراموش کنیم.

وی افزود: یک نکته مثبت دیگر این بود که ما تا آخر بازی حاشیه امنیتی برای خودمان ایجاد کردیم و می‌خواهم بگویم که نیمه دوم نیمه کاملی بود. عملکرد فوق العاده‌ای بود و به تمام بازیکنانمان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران همچنین در مورد نیمه نخست دیدار مقابل عربستان اظهار کرد: اگر بخواهم در مورد تمامی بازی‌ها بگویم ما حتی در دو بازی اول هم که می‌دانستیم مقابل حریف برتری داریم، نیمه اول سختی داشتیم. در این بازی هم همان موضوع تکرار شد با وجود اینکه می دانستیم برابر میزبان که تیم خوبی است بازی می‌کنیم.

فرناندز اضافه کرد: در نیمه اول کمی عجله بازیکنان بیش از حد بود و تعجیل می‌کردند و ما از فلسفه تاکتیکی خود خارج شدیم و این موضوع کمی به ما ضربه زد. اما در نیمه دوم همان کاری را که باید می‌کردیم انجام دادیم با اختلاف چند گل جلو افتادیم و ریتم بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران همچنین در مورد جو حاکم بر سالن نیز اظهار کرد: شاید جو ورزشگاه باعث شد ارتباط من با بازیکنان سخت‌تر شود، البته من از زاویه دیگری این موضوع را می‌بینم. در هندبال همیشه جو تماشاچی وجود داشته و در این دو سال بخاطر کرونا این شرایط نبوده است. من ترجیح می‌دهم جو سالن زنده باشد، حتی اگر به ضرر ما باشد تا اینکه هیچ تماشاچی در سالن نباشد.

وی در پایان افزود: ما یک بازی خیلی مهم را بردیم ولی از این مرحله وارد مرحله اصلی می شویم و باید متمرکز باشیم و بر روی هدف خود کار کنیم. ما فقط تا امشب می‌توانیم خوشحال باشیم و بعد باید برای موفقیت بجنگیم.

تیم ملی هندبال کشورمان با سه پیروزی در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج