جاباما
۱۱۸۷۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استکی: پله به پله پیش می‌رویم

ملی پوش و لژیونر هندبال ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا پله پله پیش می‌رویم تا به هدفمان که حضور در چهار تیم برتر و کسب سهمیه جهانی است برسیم.

ایسنا: ملی پوش و لژیونر هندبال ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا پله پله پیش می‌رویم تا به هدفمان که حضور در چهار تیم برتر و کسب سهمیه جهانی است برسیم.

استکی: پله به پله پیش می‌رویم

سجاد استکی لژیونر هندبال ایران پس از پیروزی تیم ایران مقابل عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود، در نیمه اول کمی ضعیف شروع کردیم. برخی بازیکنان نخستین تجربه خود را در چنین جوی پشت سر می‌گذاشتند، اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. ما توانستیم مسابقه را کنترل کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ما باید بتوانیم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم و سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کنیم.

لژیونر هندبال ایران در خصوص جو سالن و حضور پرشور هواداران عربستانی در خاک خود عنوان کرد: جو سالن مثل گذشته سنگین نبود و به دلیل کرونا تنها نیمی از سالن پر بود، اما باز هم کمی ما را اذیت کردند. تماشاگران حاضر در سالن خیلی دوست داشتند که ما شکست بخوریم، خدا را شکر توانستیم برنده بازی شویم.

ملی پوش هندبال عنوان کرد: در نیمه دوم بازیکنان کم تجربه‌تر توانستند خود را با جو سالن هماهنگ کنند و نمایش خوبی داشته باشند تا در نهایت به پیروزی رسیدیم. پله پله پیش خواهیم رفت. فکر می‌کنم بازی اول ما در دور بعدی با عراق باشد، اما بازی به بازی جلو خواهیم رفت تا به هدف مان برسیم.

تیم ملی هندبال ایران در دور گروهی مقابل سه حریفش یعنی هند، استرالیا و عربستان به برتری رسید و به عنوان سرگروه وارد مرحله بعد شد. ایران در دور بعدی با کویت، عراق و بحرین همگروه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج