۱۱۸۷۸۵۹
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

اسکوچیچ: با بازی غفوری و رضائیان مشکل دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ما همیشه برد می خواهیم و هدفمان فقط صعود به جام جهانی نیست و به اهداف بزرگتری فکر می‌کنیم.

فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ما همیشه برد می خواهیم و هدفمان فقط صعود به جام جهانی نیست و به اهداف بزرگتری فکر می‌کنیم.

دراگان اسکوچیچ درمورد شرایط تیم ملی فوتبال اظهارداشت: دوسال قبل که کار را شروع کردیم، اوضاع سختی بود و فشار زیادی روی تیم وجود داشت. موضوع میزبانی بود که از ما گرفتند و مجبور شدیم به بحرین برویم. در مجموع هیچ جایی برای اشتباه نداشتیم. همیشه نگران بودیم که اتفاقی برای بازیکنان بیفتد. الان هم نگران این هستیم که بازیکنان سالم به اردو برسند یا نه. تمرکز کردیم و با قدرت جلو رفتیم و واقعا از این موضوع خوشحالم که ثبات تیمی را حفظ کردیم.

اسکوچیچ: با بازی غفوری و رضائیان مشکل دارم

*یک قدم با جام جهانی فاصله داریم اما بازیکنان نباید ساده انگاری کنند

وی افزود: در این ۲ سال مشکلات زیادی هم داشتیم، اما گوش مان بدهکار این حرف ها نبود و کار خودمان را انجام دادیم و الان فقط یک قدم تا جام جهانی داریم. بازیکنان نباید فکر کنند که همه چیز تمام شده و ساده انگاری کنند.

*بازیکنان تیم ملی فشار زیادی را تحمل کردند

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: این ۲ سال کارهای راحتی انجام نشده و خدا هم به ما کمک کرده است. کلید موفقیت ما این بود که ایمان و تمرکزمان به موفقیت هیچ وقت خدشه دار نشد. در بحرین یک امتیاز هم نمی توانستیم از دست دهیم و در اردن و لبنان هم به همین شکل بود و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند.

*مشکلاتی در بخش آمادگی جسمانی بازیکنان، پرونده ویلموتس و حتی آنالیز داشتیم

اسکوچیچ با اشاره به اینکه موضوعات دیگر هم بود که ما را اذیت کرد، گفت: آمادگی جسمانی بازیکنان، پرونده ویلموتس هم بود و حتی برای آنالیز هم مشکل داشتیم. امیدوارم مشکلات آرام آرام حل شود. شنیدیم رئیس فدراسیون با وزیر ورزش جلسه داشت تا مشکلات حل شود، چون شرکت کردن در جام جهانی و حضور در این رویداد برای مردم و بازیکنان خیلی مهم است.

*امیدوارم از حضور تماشاگران در دو بازی پیش رو استفاده کنیم

وی در مورد کرونا و نبود تماشاگران در ورزشگاه گفت: این موضوع هم سخت بود. ما روی دور برد بودیم و نمی توانستیم شادی مردم را احساس کنیم، چون آنها در خانه بودند. فوتبال بدون تماشاگر بی معنی است و امیدورام از حضور آنها در دو بازی پیش رو استفاده کنیم‌. تیم ملی از باشگاه متفاوت است و ما هم از این موضوع با خبریم و واقعا دلمان می خواهد هواداران باشند.

*تعجب کردم که چطور استقلال در فیفا دی قرار است بازی کند

سرمربی تیم ملی در مورد فشردگی تقویم و ناراحتی اش از بازی استقلال گفت: فکر نمی کنم این برای ما مشکلی ایجاد کند، موضوع من هم مخالفت با بازی آنها نبود. ۱۷ نفر بازیکنان این تیم کرونا گرفته بودند و این اطلاعات به دست من رسید که نمی توانم از آنها دعوت کنم، اما بعد فهمیدم که می خواهند بازی کنند و باعث تعجب شد که چطور در فیفا دی قرار است این اتفاق بیفتد. این کار باعث خطر برای سایر باشگاه ها هم هست.

*اجازه نمی دهم بازیکنان با خیال راحت در این دو دیدار تیم ملی قدم بگذارند

اسکوچیچ در مورد اینکه احتمال دارد بعد از صعود به دو بازی آخر به چشم بازی تدارکاتی نگاه کنید، گفت: خیر، ما همیشه باید در تیم ملی انگیزه های جدید پیدا کنیم، چون مسؤلیت سنگینی داریم و دلم می خواهد بازیکنان از سهل انگاری فاصله بگیرند و اجازه نمی دهم کسی با خیال راحت پا به این دو بازی بگذارند. ما همیشه برد می خواهیم و هدفمان فقط صعود به جام جهانی نیست و به اهداف بزرگتری فکر می‌کنیم.

* از القابی مانند دلال که به من می‌گویند، گلایه دارم

وی در مورد اینکه از برخی مسائلی که مطرح می شود، گلایه دارم، گفت: از القابی مانند دلال که به من می‌گویند، گلایه دارم. همه باشگاه ها و بازیکنان برای ما یکسان هستند و تفاوتی قائل نمی شویم. چند روز پیش شنیدم یک بازیکن گفته‌ بود دعوت نشدنش به مسائل فنی باز نمی‌گردد، اما قطعا دعوت شدن یا نشدن هر بازیکنی فقط فنی است. این را شفاف می‌گویم که همه تصمیمات فنی با خودم است و اگر این قدرت را نداشته باشم، یک روز هم‌ در اینجا نمی‌مانم. شاید اشتباهاتی هم داشته باشم، اما هیچ کس نمی تواند مرا تحت تاثیر قرار دهد و بخرد.

*فدراسیون می تواند از دژاگه و شجاعی در شرایط مناسبی تقدیر کند

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد گلایه های اشکان دژاگه عنوان کرد: من با خود او صحبت کردم و گفت به نظرم بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر ایران بوده، اما الان که من آمدم زمان تغییرات است. به شجاعی هم گفتم زندگی شرایطش تغییر می‌کند و تیم ملی هم همینطور است. من خودم با آنها صحبت کردم و گفتم که چقدر برایشان احترام قائل هستم. به نظرم فدراسیون می‌تواند از آنها در شرایط مناسب تقدیر کند.

*با سبک بازی غفوری و رضاییان مشکل دارم

اسکوچیچ در مورد اینکه وریا غفوری گفته بود دلایل دعوت نشدن فنی نیست، عنوان کرد: احترام زیادی به استقلال و پرسپولیس قائل هست، اما من سرمربی تیم ملی هستم و تمرکزم روی مسائل دفاعی است. وریا الان ۳۵ سال سن دارد و گفته بود که در هر بازی ۱۰، ۱۱ کیلومتر می‌دود، اما این برای من مهم نیست، بلکه کارهای دفاعی اهمیت دارد. من وریا غفوری و بازی اش را بهتر از خودش می‌شناسم و دعوت نشدنش هم فقط ورزشی و فنی است.

وی ادامه داد: زمانی با سرمربی ژاپن صحبت می‌کردیم به من گفت تو سرمربی تیم ملی هستی و نمی توانی همه را راضی نگهداری. بنابراین مشکل شخصی با وریا یا مثلا رامین رضاییان ندارم، بلکه مشکلم با سبک بازی آنها است و پای حرفم هم می‌مانم.

*تصمیمات فنی را به تنهایی می گیرم و سفارشی کار نمی کنم

وی در مورد اینکه آیا مربی ای هست که به او بازیکن پیشنهاد کند یا خیر، گفت: ما با مربیان در تماس هستیم و تبادل نظر می‌کنیم، اما تمام تصمیمات فنی را به تنهایی می‌گیرم و اینطور نیست که بگویند فلان بازیکن را دعوت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج عباس ببری

      داش برو سربازی تا اضافه خدمت نخوردی.

    • بدون نام

      باید میگفت من بازیکنی که برای بازیکن دیگر توظئه میکند به تیم ملی دعوت نمیکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتوبوس تیم ملی قرارمون لنگی جان

    • علیرضا مشکانی

      وقتی شجاع و کنعانی هستش چه نیازی به یزدانی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کنعانی که آبروشوتواتوبوس تیم ملی جاگذاشت.

      • علی خادمی

        لنگی کنعانی که فعلا توی اتوبوس تیم ملی گیر کرده شجاع هم اگه دفاع خوبی بود کیروش دعوتش میکرد اسکوچیچ که واقعا درحد لیگ 2 هم نیست بازیکنان خوبی داریم زیاد بزرگش نکنید خودشو گم میکنه اسکو لنگ

      • بدون نام

        کنعانی دیگه نیست

    • پارسوماشیم

      بله دیگه هر چی کادر فنی بگه، کادر فنی هم که ماشاالله همه شون ....

    • بدون نام

      اسکوچیچ خلاف ادعایی که میکنید سفارشی عمل کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا.سفارشی اش کی بوده؟؟؟؟!!!!!!

    • حسین فتحی

      باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خودتی

    • استقلال بزرگ

      ووریا و رضاییان کیه که ندونه این دوتا بهترینن توایران. اینم بهانته

    • بدون نام

      مگه در فوتبال هدفی هم بزرگتر از حضور در جام جهانی هست ،

    • بدون نام

      سفارشیهاش بازیکنان بی کیفیت لنگ هست که سوراخ تیم ملی هستن،تا همینجا هم شانس آوردیم

    • بدون نام

      وریا غفوری و رامین رضاییان از بهترین های ایرانن ولی حالا اسکوچیچ جان باس تجدید نظر داشته باشی !!!!!!

    • پرسپولیس

      آخه غفوری

    • بدون نام

      اخه تو‌ک مربی نیستی. بازیکن تیم ملی خوبن ک عالی بازی میکنن. بعد ووریا بازیس عالیه و او‌حملع بیشتر شرکت میکنه. بازیکنی ک عالیع تو تیم و تاثیر داره. سبک بازیش بد بود ک بهترین نبود

    • بدون نام

      نه جانم هیچ مشکلی نداری اتفاقا خیلی هم دوست داری دعوت بشن دست خودت نیست از بالا بهت دستور میدن نباشن و گرنه اخراج میشی از تیم ملی،چون حرف شنوی داری ازشون و گرنه مربی خوبی هم نیستی

    • بدون نام

      فدارسیون بهت میگه دعوت نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج