جاباما
۱۱۸۷۹۰۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تور ۴.۷میلیون دلاری سلتیک برای شکار قایدی

دیلی رکورد و همچنین برخی رسانه‌های اسکاتلندی مدعی شده اند که سلتیک آماده پرداخت ۴.۷ میلیون دلار برای خرید مهدی قایدی است.

ورزش سه: دیلی رکورد و همچنین برخی رسانه‌های اسکاتلندی مدعی شده اند که سلتیک آماده پرداخت ۴.۷ میلیون دلار برای خرید مهدی قایدی است.

در حالیکه چند هفته پیش شایعاتی درباره پیشنهاد سلتیک برای جذب مهدی قایدی در رسانه ها مطرح شد، اکنون یک بار دیگر خبر تمایل این باشگاه اسکاتلندی به استعداد جوان ایرانی به گوش می رسد و برخی رسانه ها مدعی هستند که سلتیک آماده پرداخت ۳ و نیم میلیون پوند (۴.۷ میلیون دلار) برای جذب باشوی کوچک است.

وب سایت Fansided در گزارشی نوشته است: سلتیک آماده پرداخت ۳.۵ میلیون پوند (۴.۷ میلیون دلار) برای ستاره ملی پوش است. به نظر می رسد سلتیک به پنجمین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه نزدیک می شود. هوپ ها قبلاً دایزن مائدا، ریو هاته، یوسوکه ایدگوچی و جانی کنی را در این ماه به خدمت گرفته بودند و اکنون انتقال این هافبک ۲۳ ساله به پارک هد از تیم لیگ یکی شباب الاهلی نیز دور از دسترس به نظر نمی رسد. اما به نظر می رسد باشگاه بازیکنان دیگری را نیز در نظر دارد.

تور ۴.۷میلیون دلاری سلتیک برای شکار قایدی

این احساس وجود دارد که سلتیک می‌تواند با بازیکنانی مانند جیمز فارست، مایکی جانستون و جورج جیاکوماکیس که مدتی است با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، با اضافه شدن بازیکن جدیدی به جمع مهاجمین خود دست و پنجه نرم کند.

یکی از بازیکنانی که اخیراً مورد توجه آنها قرار گرفته، مهدی قایدی بازیکن شباب الاهلی است. این بازیکن 23 ساله در طول سال های گذشته در سطح داخلی و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن تاثیرگذاری بوده است و به نظر می رسد که توجه سلتیک را به خود جلب کرده است.

شباب الاهلی تمایلی به جدایی قایدی قبل از پایان فصل ندارد اما گمان می رود سلتیک آماده پرداخت مبلغی بیش از 3.5 میلیون پوند (4.7 میلیون دلار) برای ستاره ملی پوش ایرانی است. به نظر می رسد که سلتیک به جذب قایدی علاقه دارد. به جرات می توان گفت که او ویژگی های بالایی دارد و می تواند در جناحین و همچنین در جلو به عنوان مهاجم دوم بازی کند.

تنها یک نیم فصل از پیوستن او به شباب الاهلی می گذرد و صادقانه بگوییم که تاکنون نتوانسته انتظارات را در این باشگاه برآورده کند. طبق آمار Transfermarkt، او تا به حال در 15 بازی برای شباب الاهلی به میدان رفته که 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. اما در مورد استعداد یا پتانسیل قایدی هیچ بحثی نیست و او در گذشته توانایی های خود را نشان داده است. اکنون، جالب است که ببینیم آیا سلتیک در نهایت برای این بازیکن جوان اقدام می کند یا خیر.

وب سایت دیلی رکورد نیز در گزارشی از علاقه سلتیک به مهدی قایدی نوشته و اینکه این باشگاه اسکاتلندی آماده پرداخت 3 و نیم میلیون پوند به شباب الاهلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به حالش

    • بدون نام

      تورکجا بود بابا الکی گنداش کردید ی پشه بزنید سرقلاب شکارمیشه

    • بدون نام

      صادقانه بگو شما چرا میسوزی لنگی بیچاره

    • بدون نام

      خخخ
      اصن کیسه ها عادت فصلی دارن به دسته دو

    • بدون نام

      اخه لنگی شما ستارهتان هم قلابی است مثل جامهای که گرفتید هر موقع تونستید مثل سرورتان دو ستاره واقعی در اسیا بگیرید بعد خودتان را با برندهای واقعی غرب اسیا الهلال واستقلال مقایسه کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج