جاباما
۱۱۸۸۲۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انصراف منچستری‌ها، اسپانیا مقصد نهایی هالند

ارلینگ هالند فصل بعد را در لالیگا توپ خواهد زد، ولی هنوز مشخص نیست نام تیم بعدی او رئال است یا بارسا.

ورزش سه: شواهد حاکی از آن است که ستاره نروژی بندی در قراردادش با دورتموند دارد که می‌تواند به واسطه آن در تابستان ۲۰۲۲ این تیم را ترک کند و به نظر می رسد که این اتفاق نهایتا رخ خواهد داد. همچنین انتظار می رود که تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند تلاش کنند.

هالند در چند فصل اخیر نمایش درخشانی را از خود ارائه کرده و همین باعث شده که به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپایی در سن ۲۱ سالگی تبدیل شود.

ستاره نروژی هفته پیش ادعا کرد که از سوی دورتموند تحت فشار است تا در پایان انتقالات زمستانی تصمیم نهایی اش در مورد ماندن یا جدایی را اعلام کند؛ اظهارنظری که از سوی مدیر دورتموند احمقانه توصیف شد.

طبق ادعای "ESPN"، سیتی و منچستریونایتد، دو تیم انگلیسی علاقه مند به جذب هالند، از رقابت با رئال و بارسا انصراف داده اند.

سیتی با جولیان آلوارز ستاره ریورپلاته به توافق رسیده و قصد دارد بند خرید ۲۵ میلیون یورویی او را فعال کند. آلوارز تا تابستان در ریور قرضی بازی خواهد کرد و از جولای به سیتی منتقل می شود. او بهترین گلزن فصل گذشته لیگ آرژانتین بود. منچستریونایتد هم به این نتیجه رسیده است که هالند قصد پیوستن به رئال را دارد و به همین دلیل تمرکز خود را روی جذب مهاجمی دیگر خواهد گذاشت.

به این ترتیب مقصد بعدی هالند را باید اسپانیا دانست ولی هنوز مشخص نیست که این تیم رئال خواهد بود با بارسلونا. هالند قطعا راهی تیمی می شود که سهمیه لیگ قهرمانان را داشته باشد که این مهم برای رئال مادرید قطعی است ولی بارسا همچنان باید تلاش کند تا به این سهمیه برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج