۱۱۸۸۳۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکایت رادو، سهمیه درویش

هر مدیری که در پرسپولیس سر کار آمده، فورا با یک پرونده بدهی بزرگ مواجه شده است

روزنامه همشهری: این هم روزی رضا درویش؛ بالاخره اتفاقی که همه از آن می‌ترسیدند رخ داد و بوژیدار رادوشوویچ قراردادش با پرسپولیس را به‌صورت یکطرفه فسخ کرد. این یک بمب ساعتی در اردوگاه سرخ‌ها بود که سرانجام ترکید. از زمان عقد قرارداد عجیب و ۳ ساله با رادو، بیم آن می‌رفت که بدعهدی باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات این بازیکن، موقعیت فسخ یکطرفه را در اختیار او قرار بدهد. این اتفاق بالاخره رخ داد و سنگربان کروات سرخ‌ها ضمن قطع همکاری، شکایت ۹۳۰هزار یورویی‌اش را هم به جریان انداخت. به این ترتیب او می‌تواند در کرواسی، کنار کانون گرم خانواده‌اش استراحت کند و پول هر ۳ فصل قراردادی که محمدحسن انصاری‌فرد به شکلی سخاوتمندانه با او بسته بود را دریافت کند!

به این ترتیب مدیرعامل جدید پرسپولیس هنوز از گرد راه نرسیده درگیر پرونده بسیار سنگین و پیچیده‌ای شده که همه‌‌چیز را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. البته تا زمان وصول شکایت رادو و اولتیماتوم فیفا هنوز وقت باقی مانده است. ضمن اینکه احتمالا پرسپولیسی‌ها بار دیگر از همان تاکتیک نخ‌نمای شکایت به دادگاه عالی ورزش و خریدن زمان استفاده خواهند کرد؛ حربه‌ای که هزینه‌های مضاعف روی دست باشگاه می‌گذارد. به هر حال درویش باید این پرونده را رفع و رجوع کند؛ همانطور که مجید صدری درگیر پرداخت طلب گابریل کالدرون بود، همانطور که تسویه با بودیمیر گردن جعفر سمیعی افتاد و همانطور که بستن پرونده برانکو ایوانکوویچ در فیفا گردن ایرج عرب افتاد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج