جاباما
۱۱۸۸۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آزادی: سبک کاری فرهاد مجیدی به من نمی خورد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تأکید کرد روزی به استقلال برمی‌گردد تا کادرفنی از تصمیم‌شان برای قرار گرفتن او در لیست خروج پشیمان شوند.

خبرورزشی: مهاجم تیم فوتبال استقلال تأکید کرد روزی به استقلال برمی‌گردد تا کادرفنی از تصمیم‌شان برای قرار گرفتن او در لیست خروج پشیمان شوند.

محمدرضا آزادی درباره قرار گرفتن در لیست خروج استقلال، دلایل بازی نکردنش و دیگر مسائل صحبت‌ کرد.

روز گذشته پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفتی در استقلال می‌مانی ولی در لیست خروج این تیم قرار گرفتی.

سلیقه مربی است و نمی‌توانم چیزی بگویم. شاید سبک کاری سرمربی به من نمی‌خورد. خیلی مسائل وجود داشت که نتوانستم در استقلال بمانم.

فکر می‌کنی به اندازه کافی به تو فرصت بازی داده شد؟

فرصتی داده نشد که خودم را نشان دهم. به عشق استقلال از اروپا به این تیم آمدم و کار آنطور که تصور کرده بودم، پیش نرفت. از آمدن به استقلال پشیمان نیستم، چون عاشقی تاوان دارد. استقلال را خیلی دوست داشتم و الان هم مشکلی برای جدایی ندارم. دوست داشتن تاوان دارد و امروز باید این شکلی جدا شوم. یک روزی دوباره به استقلال برمی‌گردم و برای این تیم گل هم می‌زنم تا کسانی که اذیتم کردند، پشیمان شوند.

منظورت کادرفنی و فرهاد مجیدی است؟

دقیقا منظورم کادر فنی است. اینکه دیگران چه فکری درباره من می‌کنند، مهم نیست. به بازیکن هر چقدر اعتماد کنند، بیشتر جواب می‌دهد. پیشرفت هر بازیکنی در بازی کردن است، مخصوصا اینکه بازیکن جوان باشد. شاید کادرفنی فکر می‌کرد جوان هستم یا هر چیز دیگری که این تصمیم را گرفت ولی فکر نمی‌کنم بازیکن ۲۲ ساله در این فوتبال که از اروپا آمده باشد، جوان محسوب شود. من تجربه حضور در اروپا را داشتم و می‌توانستم خیلی به مجیدی و استقلال کمک کنم.

صحبت‌هایت مثل بابک مرادی است که هم از اتفاقات پیش آمده ناراحت هستید و هم نمی‌خواهید به خاطر استقلال صحبت‌های حاشیه‌ای انجام دهید.

چرا باید حاشیه‌ای صحبت کنم؟ زمین گرد است و می‌چرخد و افراد به هم می‌رسند. فوتبال برای آدم نمی‌ماند، چیزی که می‌ماند دوستی‌ها و دوست داشتن‌ها است. اگر فوتبالیست هم نمی‌شدم طرفدار استقلال می‌ماندم، چون از بچگی این تیم را دوست داشتم.

تیم بعدی‌ات را انتخاب کرده‌ای؟

ابتدا باید با باشگاه استقلال به توافق برسم و رضایت‌نامه‌ام را بگیرم. نمی‌توانم درباره پیشنهادها صحبت کنم، شاید برخی‌ها فکر می‌کنند آزادی دنبال حاشیه رفتن است. نمی‌خواستم از استقلال جدا شوم، چون دلم با این تیم است و هر جایی بروم روزی دوباره به این تیم برمی‌گردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج