۱۱۸۸۴۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راهکارهای توئیتری برای بورس خونین

برخی‌ها در دولت‌های گذشته از انتصاب‌های فامیلی در قوه مجریه گلایه می‌کردند اما وقتی به قدرت رسیدند، سریع راه را برای فرزندان و دامادها باز کردند.

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: خیلی از مسئولان محترم کشور وقتی به قدرت نرسیده بودند هر روز در توییتر، راه حل ارائه و از شرایط اقتصادی کشور انتقاد می‌کردند. مثلا همین وزیر اقتصاد دولت سیزدهم که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بود، در مورد بورس صدایی بلند داشت و از ناکارآمدی‌ها گلایه می‌کرد. مثلا یک بار در قامت نماینده مجلس نوشت:

« در روزهای سبز و قرمز، سو مدیریت ‫بورس مشهود است. امروز نارضایتی مردم را به وزیر اقتصاد منتقل کردم. گزارش نظارتی کمیسیون را نیز اواسط شهریور به صحن علنی می‌فرستیم. ‏به ایشان گفتم برای تبدیل سقوط آزاد به فرود آرام، باید "صندوق تثبیت" فعلی تقویت شود. ‏نقد اساسی باشد برای بعد.»

حالا که خود جناب خاندوزی، وزیر شده است وضع بورس به قرمزی گذشته است و حتی می‌شود گفت که خونین‌تر هم شده است!

یا برخی‌ها در دولت‌های گذشته از انتصاب‌های فامیلی در قوه مجریه گلایه می‌کردند اما وقتی به قدرت رسیدند، سریع راه را برای فرزندان و دامادها باز کردند. انگار فراموش کرده بودند تا همین چندماه پیش از شایسته سالاری حرف می‌زدند. البته برای اینکه حرف‌شان شهید نشود، گفتند که اینها شایسته هستند و چرا باید بیرون گود بمانند؟

راهکارهای توئیتری برای بورس خونین

مسئولان فعلی کشور شده‌اند مثل آن مربی‌های بدون تیمی که از تاکتیک همه مربی‌های شاغل در لیگ ایران و خارج از کشور انتقاد می‌کنند اما وقتی هدایت تیمی را به عهده می‌گیرند، جز سقوط به رده پایین‌تر، سرنوشت دیگری ندارند.

نشستن لب گود و لنگش کن گفتن، آسان‌ترین کار ممکن است. شاید الان وزیر اقتصاد در خلوت خود روی دست می‌زند که ای کاش در مورد بورس آن توییت‌ها را نمی‌زدم!

خوشبختانه برای ما مردم و متاسفانه برای مسئولان به واسطه شبکه‌های اجتماعی، دیگر فراموش‌کار هم نیستیم و به خوبی یادمان می‌ماند که کدام شخصیت سیاسی در چه زمانی چه حرفی زده و چه کاری کرده است.

مثلا یادمان نمی‌رود که رئیس جمهور رئیسی گفته بود که یکی از اولین فرمان‌هایش به وزیر اقتصاد در هفته اول کار، در مورد بورس خواهد بود! حالا می‌شود از رئیس دولت پرسید سرانجام این دستور به کجا رسید؟

آقای معاون اقتصادی که در انتخابات خود را ناجی اقتصاد ایران معرفی می‌کرد، چرا راهکاری سریع برای وضع فعلی بورس یا تورم و گرانی ندارد؟

بله، در توییتر و فضای مجازی می‌شود شعار و داد و خود را دلسوز مردم نشان داد اما وقتی پای عمل می‌رسد، مردم دست به قضاوت می‌زنند.

وضعیت فعلی کشور هم نشان می‌دهد که تیم اقتصادی دولت و البته بخشی از وزرا، در توییتر کارآمد هستند و در کرسی مسئولیت ...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج