جاباما
۱۱۸۸۵۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اینستاگرام پست‌های مضر را پنهان می‌کند

تاکنون الگوریتم‌های اینستاگرام سعی می‌کردند محتوای مضر را از قسمت‌هایی از برنامه که برای کاربران عمومی قابل مشاهده است، مانند Explore پنهان کنند. با اعمال تغییرات جدید این پست‌ها برای کاربرانی که پست کننده محتویات مضر را فالو کرده اند، رتبه پایین‌تری خواهند داشت.

فرارو: در هر گوشیه جنگل سایبری وسیعی که ما آن را اینترنت می‌نامیم، تهدید‌های بالقوه‌ای در کمین هستند. اکنون محتویات نامناسب بسیاری در این فضا وجود دارد.

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، دائما در حال آزمایش روش‌های جدید برای فیلتر کردن محتوای مضر می‌باشد. اینستاگرام به دنبال واکنش‌های شدید اخیر توسعه Instagram Kids را نیز متوقف کرده است. اکنون این شرکت تغییرات دیگری را در وبلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشته است و هدف این تغییرات را محدود کردن محتوای "بالقوه مضر" عنوان کرده است.

خلاصه تغییرات اینستاگرام:

اینستاگرام به حذف محتوای مغایر با دستورالعمل‌های انجمن خود ادامه می‌دهد، لازم به ذکر است که فعلا پست‌هایی که ممکن است حاوی قلدری، خشونت یا سخنان مشوق نفرت باشند در فید و استوری‌ها نشان داده می‌شوند. اینستاگرام پست‌های ناراحت‌کننده را بر اساس سابقه گزارش محتوای شما رتبه‌بندی می‌کند. این تغییرات فقط بر پست‌های فرد تأثیر می‌گذارد، نه روی حساب‌ها. اینستاگرام همچنین متوجه خواهد شد که پست‌های افراد به چه دلیلی حدف می‌شود.

اینستاگرام پست‌های مضر را پنهان می‌کند

اینستاگرام چندین الگوریتم برای تشخیص محتوای مخرب طراحی کرده است، اما در حال حاضر این شبکه اجتماعی محبوب، پست‌های مرزی و مناطق خاکستری احتمالی را هدف قرار داده است. اینستاگرام تلاش می‌کند تا پست‌هایی که گزارش می‌دهید را پیش بینی کند و برای پیشگیری رتبه‌ی آن پست را در فید شما کاهش دهد. تاکنون الگوریتم‌های اینستاگرام سعی می‌کردند محتوای مضر را از قسمت‌هایی از برنامه که برای کاربران عمومی قابل مشاهده است، مانند Explore پنهان کنند. با اعمال تغییرات جدید این پست‌ها برای کاربرانی که پست کننده محتویات مضر را فالو کرده اند، رتبه پایین‌تری خواهند داشت. این تغییرات در حال حاضر اعمال شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج