جاباما
۱۱۸۸۶۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ابعاد تازه از رسوایی‌ جنسی مجری BBC

طبق اسناد جدید پلیس انگلیس، حدود ۵۰۰ نفر از جمله چند کودک دو ساله قربانی هوس‌بازی‌های مجری سابق بی بی سی شده‌اند.

پایگاه خبری انتخاب: طبق اسناد جدید پلیس انگلیس، حدود ۵۰۰ نفر از جمله چند کودک دو ساله قربانی هوس‌بازی‌های مجری سابق بی بی سی شده‌اند.

روزنامه گاردین نوشت: «جیمی سویل»، مجری سابق شبکه بی‌بی‌سی از سوی پلیس به عنوان مشهورترین مجرم تجاوز جنسی در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ میلادی شناخته شد. وی متهم است که در طول فعالیت حرفه‌ای خود صدها زن و کودک را مورد سوءاستفاده و آزار جنسی قرار داده است.

بازجویان این پرونده اعلام کردند: وی حدود ۵۰۰ نفر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد که در میان جرایم وی آزار جنسی چندین کودک دو ساله در استودیوهای بی‌بی‌سی، ۱۴ بیمارستان و ۲۰ بیمارستان‌ اطفال در سراسر انگلیس به چشم می‌خورد.

به نوشته روزنامه گاردین، از زمان مرگ «سویل» در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی، تحقیقات بسیاری درباره جرایم وی در بیمارستان‌ها، مدارس و محل کار وی در دفتر بی‌بی‌سی انجام شده که در گزارش اخیر ماموران تجسس مشخص شد سویل ۶۰ نفر از جمله حداقل ۳۳ بیمار پنج تا ۷۵ ساله را در بهداری «لیزر» مورد آزار و اذیت جنسی قرار است. سایر بیمارستان‌های انگلیس نیز گزارش‌هایی را از جرایم سویل منتشر کرده‌اند.

ابعاد تازه از رسوایی‌ جنسی مجری BBC

جرایم «سویل» به حدی تکان‌دهنده است که پیش‌بینی می‌شود «جرمی هانت»، وزیر بهداشت انگلیس با حضور در مجلس عوام نسبت به این اتفاقات از مردم عذرخواهی کند.

پیش‌تر تمرکز ماموران تجسس به بهداری اصلی «لیزر» و بیمارستان روانپزشکی «براودمور» که سویل دسترسی وسیعی به آنجا داشت

متمرکز شده است. یکی از قربانیان که یک نوجوان بستری در بهداری «لیزر» بوده گفت: پس از اعلام شکایت به پرستاران، شکایتم را نادیده گرفتند.

بنابر گزارشی که اوایل ماه از سوی انجمن ملی مقابله با خشونت علیه کودکان (NSPCC) منتشر شده حاکی از این است که سویل در زمان حیاتش دست‌کم ۵۰۰ نفر را مورد سوءاستفاده قرار داده است.

تجاوز به جسد برهنه مرده ها تا درآوردن چشم اجساد برای ساخت انگشتر!

همچنین مرکز سلامت انگلیس امروز پرده ای دیگر از جنایات جنسی مجری سابق شبکه بی‌بی‌سی فاش شد و مشخص شد وی حتی به جسد مرده‌ها نیز رحم نمی‌کرده و با آنها رابطه جنسی برقرار می‌کرده است.

گفته می‌شود زمانی که ساویل به عنوان نماینده مرکز سلامت انگلیس در بیمارستان‌‌های این کشور مشغول به کار بوده است، علاوه بر تجاوز به بیش از ۱۰۳ تن از کارکنان، با اجساد مردگانی که در سردخانه‌ها نگه‌داری می‌شده‌اند نیز ارتباط جنسی برقرار می‌کرده است.

به گفته یکی از پرستارهای بازنشسته‌ای که شاهد جنایات ساویل بوده است، "او به دفعات به اتاق نگه‌داری اجساد می‌رفت و ساعت‌ها در آنجا می‌ماند.

این پرستار در ادامه گفتگوی خود با خبرنگاران افزود، "جنایات او به این‌جا خاتمه نمی‌یافت. هرگاه از رنگ چشم جسدی خوشش می‌آمد، آن را از حدقه در می‌آورد و برای خود انگشتر می‌ساخت! هیچکس نیز حق نداشت در مورد این مسائل چیزی بگوید با اعتراضی کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این مسئله که دیگه پیش پا افتادس این آدم رو میسوزونه که یه عده به اخبارشون استناد می کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج