۱۱۸۸۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهشتی بهترین الگو برای دستگاه قضا

امام جمعه سبزوار گفت: بهشتی الگوی بزرگی برای قضات و اهالی دستگاه قضا است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سبزوار با بیان اینکه دشمن بارها شهید بهشتی را به لحاظ شخصیتی مورد ترور قرار داده بود، اظهار داشت: دشمن سعی داشت تا چهره ایشان در جامعه اسلامی را خراب کند و در این راه تهمت‌های زیادی به این شخصیت بزرگوار زد.

وی با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله بهشتی یک شخصیت وارسته و یاور انقلاب بود افزود: ایشان بنیان‌گذار دستگاه قضا و قوانین اسلامی در این دستگاه بودند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی داشت تا با ترور این نیروی ارزشمند به انقلاب ضربه بزند، اضافه کرد: امام (ره) در وصف این شهید بزرگوار فرمودند که بهشتی یک ملت برای ملت ما بود.

رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار با اشاره به شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی گفت: از شخصیت بارز این شهید بزرگوار می‌توان به وارستگی و اخلاص ایشان اشاره کرد.

وی با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران افزود: بیش از ۲۹۸ مسافر هواپیمای ایرباس ایران تنها به جرم بی‌گناهی شهید شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: متأسفانه مواد مخدر امروز در کشور به مسئله‌ای مهم درآمده است و دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی و امنیتی باید در این زمینه با قدرت وارد شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه امروز غرب و استکبار جهانی در برابر امت اسلامی ایران شکست سختی خورده است، اظهار داشت: امروز دشمن برای فاسد کردن جوانان این مرز و بوم رو به جنگ نرم و ترویج بی‌بند و باری در جامعه روی آورده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان نیز گفت: این ماه عزیز ماه بندگی خداست و مؤمنین باید نسبت به این ماه بیشتر دقت کنند تا گناهنشان از بین برود.

رئیس شورای فرهنگ و عمومی شهرستان سبزوار با بیان اینکه بهترین مائده آسمانی ماه مبارک رمضان قرآن است یادآور شد: مؤمنین در ماه مبارک رمضان به میهمانی خداوند می‌روند و خداوند بهترین میزبان برای مؤمنان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج