۱۱۸۸۹۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاکری: تا مرز خداحافظی از فوتبال پیش رفتم

مهاجم مصدوم گل گهر در خصوص شرایط این روز‌های خود و تمدید قرارداد با این باشگاه گفت.

ایلنا: در دقایق پایانی نیمه اول دیدار گل گهر برابر پرسپولیس، یونس شاکری مهاحم گل گهر دچار مصدومیتی شدیدی شد. هنگامی که توپ از سمت راست روی دروازه پرسپولیس ارسال شد و شاکری برای گلزنی با ضربه سر به هوا پرید اما مهاجم گل‌گهر با وجود پرش بلند به توپ نرسید و در حال فرود روی یک پا و حفظ تعادل اش بود که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و خانه نشین شد.

در حالی که ۳ ماه از این ماجرا می‌گذرد حالا مدیران گل گهر سیرجان به توجه به اینکه قرارداد شاکری در پایان فصل با این باشگاه به پایان خواهد رسید آنها به مهاجم خود اعلام کردند قرارداد وی را یک سال دیگر تمدید خواهند کرد.

در همین خصوص خبرنگار ما گفتگوی با این مهاجم نیشابوری داشته است؛ شاکری در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: من در شرایط خوبی حضورد اشتم در ۴ بازی که برای گل گهر کردم موفق به دادن ۲ پاس گل و زدن یک گل شدم. این فصل می‌شد برای من رویایی باشد. ولی به هرحال فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش بینی. من در تلاش بودم تا با گلزنی برابر پرسپولیس به روند خوب خود ادامه دهم اما مصدوم شدم و این اتفاق بدترین چیزی است که می‌تواند برای یک فوتبالیست رخ دهد. خدا را شکر اکنون در بهتر هستم و امیدوار هستم هر چه زودتر بتوانم به میادین باز گردم.

وی در مورد رفتار باشگاه گل گهر و تمدید قرارداد او اظهار داشت: باشگاه گل گهر در این مدت برای من سنگ تمام گذاشت آنها تمام هزینه های درمان مرا پرداخت کردند و از من حمایت کردند. پیشنهاد تمدید قرارداد که دیگر اوج محبت آنها نسبت به من بود و با این موضوع نشان دادند چقدر حرفه ای هستند. این اقدام باشگاه به نظر من یک فرهنگ سازی در فوتبال ما باشد آن هم در شرایطی که من حضور دارم و یک باشگاه قرارداد این بازیکنان را تمدید می‌کند.

مهاجم گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: به هر حال برای هر فوتبالیستی دور بودن از میادین و مصدومیت سخت است من در روزهای نخست مصدومیتم در شرایط خوبی نبودم کار تا جایی پیش رفت که من حتی به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کردم. اما حمایتی که از من شد به من انگیزه داد و با مرور زمان بهتر شدم. همین جا باید از مدیران باشگاه و شخص امیر قلعه نویی و بازیکنان تشکر کنم که از من حمایت کردند و مرا تنها نگذاشتند. اکنون انگیزه های فراوانی دارم امیدوار هستم هر چه زودتر به میادین باز گردم و زحمات باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و از همه مهم تر محبت هواداران را جبران کنم

شاکری در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد مهاجم گابنی این تیم اظهار داشت: ما در مسیر خوبی قرار داشتیم و تیم نتایج خوبی را کسب کرد اما به یک باره این رای همه چیز را بهم ریخت و تمرکز تیم را برهم زد. امیدوارم هستم کمیته استیناف حق را به حقدار برساند. این ۷ امتیازی که از ما گرفتن ظلم در حق گل گهر و هواداران ما بود. اگر امتیازات ما که حق ماست را به ما بدهند شک نکنید گل گهر یکی از مدعیان خواهد بود و می‌توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج