جاباما
۱۱۸۹۱۰۱
۱۳ نظر
۵۰۶۶
۱۳ نظر
۵۰۶۶
پ

سرمای شدید این بار به کدام استان‌ها می‌رسد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور از بعدازظهر چهارشنبه (۶ بهمن‌) خبر داد و برای امروز هم در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی کرد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور از بعدازظهر چهارشنبه (۶ بهمن‌) خبر داد و برای امروز هم در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی کرد.

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز (۵ بهمن‌) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان و تبریز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پدیده حاکم است.

سرمای شدید این بار به کدام استان‌ها می‌رسد؟

وی در ادامه گفت: از بعدازظهر چهارشنبه (۶ بهمن‌) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران و برف و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پنجشنبه (۷ بهمن‌) با گسترش فعالیت سامانه در مناطقی از شمال فارس و بوشهر، غرب اصفهان همچنین مناطقی از شمال شرق و شرق نیز بارش برف و باران رخ می‌دهد، اظهار کرد: با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در سواحل شمالی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد. در چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت و غالبا بارش به‌صورت برف خواهد بود.

وی اضافه کرد: جمعه (۸ بهمن‌) بارش در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه داشته و در جنوب شرق و شرق وزش باد و کاهش نسبی دما پدیده حاکم خواهد بود. در نیمه شمالی کشور نیز وزش باد و کاهش دما در حدود ۴ تا ۶ درجه رخ خواهد داد. به‌تدریج این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود همچنین در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و غرب کرمانشاه بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: شنبه (۹ بهمن‌) در شمال شرق و شمال غرب کشور وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

به گفته ضیاییان، در روز پنجشنبه شمال خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ بهمن‌) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۶ بهمن‌) صاف همراه با غبار محلی، در بعضی ساعت‌ها غبارآلود، از بعداز ظهر به‌تدریج ابری و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه ( ۷ بهمن‌) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران، گاهی بارش برف و در بعدازظهر ورش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۵ و ۶ بهمن‌) بندرعباس با دمای ۲۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا به استان مشهد نمیرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشهد مقدس

      • بدون نام

        چون مشهد شهر است نه استان

    • بدون نام

      ببخشید، آگه ممکنه کمی باران هم در یزد بباره، ببخشید ترا خدا،

    • هموطن

      ما که برف ندیدیم

    • بهار

      ای خدا برف و باران را به شهر اصفهان برسان

    • بدون نام

      سلام.اگرخدابخاد انشااله میاد.

    • شقایق

      ارومیه خیلی سرده.توالتمون تو حیاط.تو منفی ۱۵ درجه میریم حیاط یخ میزنیم.خدایا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ

    • بدون نام

      خوب نروحیاط

    • امیر

      تمام ایران سرای من است .همه دستاتون را ببرید بالا دعا کنید واز خدا بخواهید .که این نعمت قشنگ وپر برکتش رااز ما دریغ نکند .آمین

    • بدون نام

      یزد یزد یزد بگو یزد

    • بینام

      از بس خوب هستیم طبیعت هم با قهر کرده در تمام کشورهای همسایه بارندگی صددرصد از حد نرمال بالاتر است .فقط کشور ما در خشک سالی غرق شده خودمان را اصلاح کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج