جاباما
۱۱۸۹۱۴۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بی‌حاشیه‌ترین بازیکن آخرین اردوی تیم ملی!

محمد حسین کنعانی‌زادگان این روز‌ها فشار زیادی را تحمل می‌کند و امیدوار است این ماجرای دلهره‌آور هر چه زودتر برای او به خیر بگذرد.

ورزش سه: محمد حسین کنعانی‌زادگان این روز‌ها فشار زیادی را تحمل می‌کند و امیدوار است این ماجرای دلهره‌آور هر چه زودتر برای او به خیر بگذرد.

پس از ماجرای مربوط به مهدی طارمی که بعد از فهرست اسامی ملی‌پوشان در اردوی قبلی برای دو دیدار مقابل لبنان و سپس سوریه پررنگ شد و حتی بیشتر از دو پیروزی تیم ملی در مورد این موضوع صحبت شد، در اردوی جدید خیلی از اهالی فوتبال روی یک نام متمرکز شده بودند و آن هم نام محمدحسین کنعانی‎‌زادگان پس از انتشار یک فایل صوتی بود.

بی‌حاشیه‌ترین بازیکن آخرین اردوی تیم ملی!

البته که پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و صحبت‌های زیادی که در مجامع رسمی و غیررسمی و همین‌طور فضای مجازی در رابطه با این موضوع مطرح شد، درنهایت شاهد حضور نام یکی از ستون‎‌های اصلی تیم ملی فوتبال در فهرست 27 نفره اسکوچیچ بودیم و مدافع سابق پرسپولیس و فعلی الاهلی که روزهای خوشی را هم در قطر با تیمش در هفته‌های اخیر تجربه کرده، در تهران حضور دارد و در آخرین تمرین تیم نیز یکی از چهره‌های مورد توجه عکاس تیم ملی بود.

بی‌حاشیه‌ترین بازیکن آخرین اردوی تیم ملی!

البته همان‌طور که از تصاویر ثبت شده و رفتار کنعانی‌زادگان طی روزها و هفته‌های اخیر پس از انتشار آن فایل جنجالی مشخص است، او از تمامی دوربین‌ها و سایر چیزهایی که ممکن است برای او حاشیه‌ساز بشوند، فراری است و تمام سعی‌اش این است که ضمن تمرکز بر کار فنی، نگاه‌هایش را از هر موضوع حاشیه‌سازی بدزدد.

کنعانی‌زادگان اگرچه این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد، اما بی‌شک نگرانی‌ و استرس زیادی را بابت اخبار و حواشی ادامه‌دار مربوط به آن فایل جنجالی تحمل می‌کند و حتی اگر همین حالا هم او از این موضوع تبرئه شود، هیچ‌وقت ماجرای مربوط به آن و تبعات منفی‌ای که برایش به‌همراه داشت را فراموش نخواهد کرد.

بی‌حاشیه‌ترین بازیکن آخرین اردوی تیم ملی!

این البته شروع کار کنعانی‌زادگان است و احتمالا وقتی در دو بازی تیم ملی نیز خبرنگاران پس از پایان مسابقه برای مصاحبه با او پیشقدم شوند، این مدافع تمایلی به پاسخ به آنها نخواهد داشت، تا یکی از برون‌گراترین بازیکنان تیم ملی، شاید بی‌حاشیه‌ترین اردوی خود را در دو دیداری تجربه کند که تیم ملی احتمالا مجوز صعود به جام جهانی و جشن را نیز در پیش خواهد داشت؛ آیا این استرس و این ترس در جشن احتمالی صعود، مانع رقص‌ یزله این مدافع جنوبی هم می‌‍شود؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منوچهر بنانی

      کاری بچه گانه انجام داده.فقط خداکنه ضررشو تیم ملی نبینه

    • معین

      نچسپ

    • مهدی

      مرد اخلاق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج