جاباما
۱۱۸۹۱۴۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

لقب جالبی که اسپانیایی‌ها به عابدزاده دادند

امیر عابدزاده نقشی اساسی در پیروزی در استادیوم ال الکورا برای پونفرادینا داشت و حالا این هفته باید برای مصاف دو دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات تمرکز کند.

خبرآنلاین: امیر عابدزاده نقشی اساسی در پیروزی در استادیوم ال الکورا برای پونفرادینا داشت و حالا این هفته باید برای مصاف دو دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات تمرکز کند.

این شروع گزارش سایت AS از شرایط امیر عابدزاده سنگربان پونفرادینا در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا است. در ادامه این گزارش را بخوانید:

«امیر عابدزاده یکبار دیگر نجات دهنده پونفرادینا لقب گرفت. اینبار با عملکردی کلیدی و تعیین کننده برای تیمش که به اولین پیروزی در ورزشگاه ال‌الکورا مقابل هوئسکا دست یافت و با دو گل دنیل اوجدا در دقایق ۸ و ۴+۹۰ کامل شد. امیر عابدزاده در این مسابقه چندین مرتبه با سیوهای تماشایی موفق به نجات دروازه‌اش شد؛ سیوهایی که مثال های خوبی از واکنش های گربه ایرانی دپورتیوو است. ( پونفرادینا در این مسابقه موفق شد علی‌رغم اینکه بازی در دقیقه ۸۰ به تساوی کشیده شد، با درخشش امیر عابدزاده و گلزنی در دقیقه ۹۴ سه امتیاز حساس این مسابقه خارج از خانه را از آن خودش کند).

امیر عابدزاده در ابتدای این فصل از ماریتیموی پرتغال به لیگ دسته اول اسپانیا آمد و از همان ابتدا مشخص بود که قرار است دروازه بان شماره یک این تیم باشد. او در این مدت در ۲۰ مسابقه از ۲۳ مسابقه لیگ حاضر بوده و تنها سه مسابقه را برای حضور در اردوهای ملی از دست داده است.

لقب جالبی که اسپانیایی‌ها به عابدزاده دادند

حالا اما دپورتیوو نمی‌تواند در دیدار این هفته برابر تنه‌ریف روی امیر عابدزاده حسابی باز کند؛ چرا که او دوباره با ایران به مصاف عراق و امارات خواهد رفت تا از صدرنشینی گروه اول مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ دفاع کنند.

امیر از خانواده با پیش زمینه فوتبالی می‌آید (پدرش نیز دروازه‌بان بوده است)، مسیرهای غیرمعمولی را طی کرد . ایران را ترک و در آمریکا بازی کرد و پس از بازگشت به لیگ کشورش، ماجراجویی جدیدی را در پرتغال آغاز کرد و پیش از اینکه به اسپانیا اضافه بشود، یکی از دروازه‌بان های شناخته شده و نخبه این لیگ بود.

امیر با سیوهای وسوسه کننده، نمایش‌های عجیب و خروج‌های ترسناکش در پونفرادینا و همینطور شخصیت مهربان و سرگرم کننده‌ای که خارج از زمین دارد، توانسته دل هواداران این تیم را به دست بیاورد. عکس‌های او در رختکن در پایان بازی‌هایی که با پیروزی‌های مهمی همراه می‎‌شود، یکی از بت‌های هواداران آبی و سفید پونفرادینا است که رویای حضور در لالیگا را در سر می‌‎پرورانند.»

امیر عابدزاده در آخرین دیدار تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر توانست جلوتر از علیرضا بیرانوند در مصاف با سوریه به شماره یک تیم بدل شود و امیدوار است به واسطه نمایش های خوب در تیم باشگاهی در دو دیدار برابر عراق و امارات نیز این اتفاق برای او رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج