جاباما
۱۱۸۹۴۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیا بازی ایران و عراق لغو می‌شود؟

در شرایطی که فوتبال دوستان کشورمان منتظر دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق هستند، اما ابتلای چند بازیکن دیگر دو تیم به ویروس کرونا موجب شد تا این ابهام به وجود بیاید که آیا احتمال لغو این دیدار وجود دارد.

ایرنا: در شرایطی که فوتبال دوستان کشورمان منتظر دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق هستند اما ابتلای چند بازیکن دیگر دو تیم به ویروس کرونا موجب شد تا این ابهام به وجود بیاید که آیا احتمال لغو این دیدار وجود دارد.

در تازه ترین خبرها از اردوی تیم ملی فوتبال ایران و عراق باید به این مساله تاکید کرد که همچنان ویروس کرونا در حال پیشروی است و این بار در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ قرعه به نام مهدی قائدی افتاد تا شبانه اردوی تیم ملی فوتبال ایران را ترک کند. با توجه به آزمایش های به عمل آمده در روز گذشته و تست های جدیدی که از ملی پوشان گرفته شد به نظر می رسد باید این احتمال را داد که فردا و ساعتی قبل از بازی بازهم شاهد اعلام اسامی جدید در فهرست تیم ملی ایران باشیم.

آیا بازی ایران و عراق لغو می‌شود؟

از آن سوی دیگر کرونا در اردوی عراقی ها نیز یکه تازی می کند، با تمامی تدابیری که از سوی مسئولان دو تیم اتخاذ شده اما خبرهای جدید از اردوی سبزپوشان عراقی حکایت از آن دارد که شیرکو کریم، حسین علی، مصطفی ناظم و حسین جبار ه مبه جمع کرونایی های عراق اضافه شدند و با توجه به زمان باقی مانده تا بازی برابر ایران، امکان و شانس حضور در این دیدار را نخواهند داشت.

هر چند عراقی ها درخواست تکرار آزمایش های انجام شده را دارند اما با نمونه هایی که از قبل گرفته شده بود تعداد بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا در اردوی عراق به ۸ نفر رسید که در بین آنها به نام هایی از جمله یاسر قاسم، سعد ناطق، مناف یونس و امجد عطوان بر می خوریم.

بر اساس آنچه مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته اعلام کرد بازیکنان روز گذشته تست داده اند که جواب آن ساعتی قبل از بازی با عراق آماده می شود و اگر بازهم نمونه ای مثبت اعلام شود باید دید مسئولان AFC چه تصمیمی را درباره بازی دو تیم ایران و عراق اتخاذ خواهند کرد.

نمونه گیری های انجام شده و زمان بندی آنها بر اساس قوانین موجود بوده است و باید منتظر ماند و دید با طلوع آفتاب هفتم بهمن ماه تکلیف بازی دو تیم فوتبال ایران و عراق به کجا کشیده خواهد شد، دیداری که میلیون ها هوادار ایرانی آماده اند تا سریعترین صعود به جام جهانی را جشن بگیرند و بک دل و یک صدا غرور ملی را فریاد بزنند اما اگر روند افزایش بازیکنان کرونایی در دو تیم همچنان افزایش یابد باید این احتمال را داد تا تکلیف صعود شیرمردان ایرانی به روزهای آتی کشیده شود.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و امارات برود. یک برد مقابل عراق مجوز حضور شاگردان دراگان اسکوچیچ در جام جهانی را امضا می‌کند تا ما سریعترین صعود به این دوره از رقابت ها را جشن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج